tudeluuu Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Var i butikken i går for å kjøpe en babybjørn vippestol. Dro til et område rundt der jeg bor som har 2 barneutstyrsbutikker rett over gata for hverandre. Dro først i den butikken som jeg anser for å ha best utvalg. Jeg var sjokkert over hvor mye vippestolen kostet der. Hele 1099,- Hadde fra før hørt at den skulle koste ca 800kr ny, så jeg dro bare rett fra den butikken og over i den andre. Vippestolene fantes også der, men her til nypris 749,- Mye mer akseptabel pris!! I tillegg var 2 av farge/stoff-modellene nedsatt ti 549,- (og tilfeldigvis også den modellen jeg ville ha), så jeg endte opp med å kjøpe vippstolen til halv pris av den prisen jeg først trodde jeg måtte betale! Jeg er sjokkert at 2 konkurrerende butikker opererer med sååå forskjellige priser, men jeg er bare gla at jeg sjekket ut prosforskjellen før jeg kjøpte!
Gjest Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Ja det var jo sinnsyk forskjell. Sa du fra til den dyreste butikken da ?
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 jepp ¨sånn e det.i bor ved molde,å i sjekke alltid prisene før i kjøpe nokka... for det e så stor forskjell...
tudeluuu Skrevet 22. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. april 2008 nei, det gjorde jeg ikke, men det skal jeg jammen gjøre ved neste anledning!!
maria isabell Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 se på klær til miniene da:) kjøpte en vanvittig stilig dongeri bukse til 50 kr med god kvalitet og alt,så gjekk eg i en anna butikk og fann en nesten lik dongeri bukse til 800 kr (selfølgelig et kult merke eller noe) forstår ikke hvem som bruker 800 kr på EN bukse som gullet kan bruke 3 mnd og en trenger jo minst 10 bukser da de skitner seg ut hele tiden...forstår ikke at slike butikker går rundt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå