Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Camilla skal ha 5-komponentvaksinen sin i morgen, men hun er en del snørrete....har ikke feber. Tror dere de utsetter den? Vi har jo hatt et voldsomt kjør med omgangssyken her i helgen og jeg er fortsatt ikke helt i form selv. Camilla hadde litt feber på lørdagen men har ikke hatt det siden. Virker litt slapp men har heldigvis begynt å få normalt matinntak igjen nå etter noen dager med veldig lite matlyst....da er det værre med mamman ja... Håper jo igrunn at de ikke utsetter vaksinen hennes i morgen, tror jeg leste et sted her inne at de utsetter dersom de har feber. Men ikke utsetter dersom de er snørrete, men tenkte jeg skulle spørre dere damer da vet du :-)
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Ville bare ringt helsestasjonen og spurt jeg... Men regner med at de ikke gir dersom hun har feber...
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 22. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. april 2008 hun har ikke feber lenger nå, siste dagen med feber var lørdag, men hun er fortsatt litt snørrete men ellers i fin form :-)
Solstråle72 Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Jeg vet heller ikke om en må være absolutt helt frisk for å få vaksine. Men vet en må være feberfri i allefall.
Millapril Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 Jeg vet ikke, dessverre. Men ville bare ønske lykke til med vaksinen, uansett når den blir!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 22. april 2008 #6 Skrevet 22. april 2008 Hver gang vi har vært der for å ta vaksiner så spør de om noen er forkjøla, men det er aldri noen som har vært det så jeg vet ikke om det bare går på feber. Jeg ville ringt de i morgen tidlig og sjekka. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå