Hildemor fra vest Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Hadde for noen uker siden et innlegg om ønsker om råd anngående at jeg skulle på utdrikingslag. Jeg fullammer min 3 mnd gamle sønn.. Jeg må bare fortelle at det gikk over all forventning..Jeg hadde lånt pumpe på helsestasjonen for min egen del å lette på trykket men skulle gi mini Nan..Var litt spendt på om han ville ta det..Er ikke særlig vandt med annet enn pupp hehe.. Men det gikk over all forventning..Lille gutt synes visst først at denne plast dingsen med melk var en smule merkelig og brukte litt tid..Barnevakten bestemte seg da for å prøve med kopp..Han fikk da i seg 60ml og sovnet.. Neste måltid prøvde hun igjen med flaske og da gikk det mye bedre..Spiste 100 ml..Til sammen spiste han 250 ml på de timene jeg var borte.. Når jeg kom hjem i 2 tiden på natten hadde jeg pupper på størrelse med vannmeloner he he..Lille gutt hadde sovet siden 22 så ville pumpe meg men det var lettere sagt enn gjordt å montere den pumpen( helt anderledes en hva jeg hadde brukt før- fikk 3 deler til overs og ingen vakum).. Var da veldig glad for at jeg ikke hadde drukket og vekket mini for nattmat..Vi sovnet tilfreds begge to..Så glad for at det hadde gått så greit ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå