MammaCecilie Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Jeg skal få en vogn av tanten min som er svart og bergunder rød, går det bra til gutt??
mai mammaen til to Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 ja det syns jeg... hadde den derimot vært rosa ville jeg ikke brukt den til en gutt nei.. hvilke vogn er det?
mie76 Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Klart det går, velg sengetøy og vognteppe som sier GUTT, så er du enda tryggere :-) Er nok enig i at jeg ikke ville hatt rosa, alt annet synes jeg er helt greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå