Gå til innhold

Tiara eller ikke tiara?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hele tiden tenkt jeg skulle ha tiara, og den er allerede kjøpt inn - men så ble jeg plutselig i tvil... Er det egentlig litt teit, blir det litt for mye "skal si hun tror hun er en prinsesse"? Er det kanskje finere med bare en blomst eller noen stener i hårpynten? Hva synes dere? Skal dere ha tiara?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ønsker ikke å bruke tiara, men jeg skal ha en slags diadem... en som pynter opp, men samtidig er enkel..

Gjør som DU føler for... du skal føle deg som en prinsesse denne dagen, og om folk sier ! skal si hun tror hun er en prinsesse" så har du nådd målet! :)

Prøv litt forskjellig på prøvetimen til frisøren, så ser du hva du liker best. :)

Skrevet

Jeg er også litt i tvil ang. tiara. har liksom alltid sett for meg at jeg skal ha det, men nå begynner jeg å helle mot en frisk blomst istedet. Men holder en blomst seg frisk hele dagen tro?? Det er jeg egentlig mer usikker på... Det finnes uansett masse flott man kan ha i håret. F.eks smår swarovski krystaller som klipses fast rundt omkring, eller mer "hårbøyle-aktige" tiarer som ikke er så voldsomme.

Skrevet

Hvis du har lyst å bruke tiara en gang i løpet av livet, så er dette den perfekte anledning! Jeg ønsker selv å bruke tiara, men har ikke planer om å bruke slør. Tiara er et såpass vanlig brudesmykke at jeg tror ikke noen kommer til å koble det til prinsesse. Isåfall burde jo gallakjole, slør og nøyaktig oppsatt hår også bli hengt ut. Som brud har man lov å pynte seg, det viktigste er at du føler deg komfortabel.

Men hvis du føler deg mer komfortabel med blomster, perler eller dekorert slør, er det kanskje et bedre alternativ?

Skrevet

akkurat den dagen er dne eneste dagen i mitt liv jeg kommer til å bruke såå mye tid og penger på å pynte meg opp..

Her blir det tiara OG slør.. kan hende det blir mye.. men skal ikek ha annen pynt i håret da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...