miobell Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Vi skal møte opp på rikshospitalet kl 14:00. Så nå er den store dagen vi har ventet på såååå lenge endelig kommet :-) kjempe spent. men gruer meg litt samtidlig..blir rart å skulle se den lille som ligger inne i magen. vi vil gjerne vite kjønn. det står i papirene fra riksen "vi har ikke som rutine å søke etter kjønn".. men det betyr da vel ikke at de ikke kan prøve å se når vi ønsker vite? oj, er så spent.. sitter bare i sofaen og glor.. får prøve å få gjort litt her. kjæresten kommer hjem fra jobb om en time, slik at vi kan dra på ul sammen etterhvert.. :-)
frøkendings *fødeklar!* Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Åh så gøy! Blir kjempe spennende:) De ser jo sikkert etter kjønn om dere spør da!? skulle en tro. Masse lykke til iallefall, i morgen er det min tur:)
Ønskebaby08*12 Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Så spennende :-) Jeg skal på UL i morgen, med litt blanda tanker rundt det. Gruer meg mer enn jeg gleder meg, faktisk. Men, skal være godt når det er over. Jeg kommer også til å spørre om kjønn, vi har bestemt oss for å vite det, hvis babyen ligger sånn at vi får sett det.
miobell Skrevet 22. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. april 2008 Tilbake fra ul. nurket vårt var perfekt!!! :-) alt helt nydelig. Har en liten prinsesse i magen min :-) var visst veldig lett å se.. Ble så rørt der jeg lå.. herlig å få den bekreftelsen på at alt er bra med nurket! :-) og synes begge det er sååå kos med en liten jente. Er veldig få jenter både i hans og i min familie. :-)
*tornerose* Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 Åhh så kjekt miobell, gratulerer med den kommende prinsessa )
frøkendings *fødeklar!* Skrevet 22. april 2008 #6 Skrevet 22. april 2008 Gratulerer så masse! Så koselig med en liten tulle:) Gleder meg masse til UL i morgen nå...men dessverre kan ikke min kjære bli med pga noe jobb greier...så det var jo litt kjedelig da, sikkert mest for han. Nesten sikker på det blir gutt på meg denne gangen, spennende!
miobell Skrevet 22. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. april 2008 Så spennende frøkendings! kjedelig han ikke kan bli med deg da :-( men det blir nok en herlig opplevelse for deg! :-) blir spennende å se hvem som gjemmer seg der inni magen din. kos deg masse i morgen!
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 22. april 2008 #8 Skrevet 22. april 2008 Å, så koselig med ei lita tulle da!! Og selvsagt supert at alt så ut til å være bra. Da kan du bare kose deg videre og begynne å titte på rosa ting og tang du da 3 uker nøyaktig til vi skal på UL nå. Gleder meg masse Håper de kan se det hos oss også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå