Gå til innhold

Melkespreng i uke 36

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har det begynt å sprende på igjen gitt.. melka kom rennende i forbindelse med noen for tidlige rier for en del dager siden.. Etter medikamentell behandling, stoppet produksjonen helt.. (har alltid fått ut en dråpe eller to om jeg har prøvd, men ikke da..). Nå er sprengen på retur, synes det er rart med melkespreng før fødsel.. Ikke at det er så mye melk, men det renner melk om jeg kommer borti.. også lekker det jo endel ellers også.. Flere med samme problem? Eller er det bare jeg som er en skikkelig freia ku??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da... Og jeg som kan presse ut noen dråper blank væske - uten å presse hardt - allerede i uke 28!

Jeg føler med deg, og venter i spenning på hva som skjer her de nærmeste ukene...

Skrevet

Du e rikke lanene nei. Jeg er i uke 37 og har melkespreng allerede og ut kommer det melk uten at jeg må presse noen ting. Så jeg har måtte begynne med ammeinnlegg allerede.

Når jenta mi på 3 år begynner å gråte og er lei seg kommer melken.

Føler meg som den kua her jeg går rundt.

Skrevet

Det har jeg klart hele svangerskapet altså... men at det renner liksom.. det er litt nytt, også sprenger det sånn! Lurer bare på om det er fødselshormonene som er i omløp, fordi at jeg har så vonde kynnere også..:/

Skrevet

Spurte nemlig mamma om det der, og hun svarte skråsikkert at melken kommer ikke før man har født - yeah, right ;)

Hormoner er rare, og til tider slitsomme greier, det har vel de fleste av oss fått erfare. Hos meg er i alle fall ammeinnleggene kjøpt inn allerede, sånn just in case.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...