Gå til innhold

Er virkelig permanent så dyrt????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har langt hår og ønsker meg litt krøller slik at jeg får litt volum og fall i det (det er ganske stritt nemlig) og når jeg ba om bris på kun permanenten kommer det visst på 1300kr... fordi håret er langt.. er det virkelig så dyrt??? Eller bør jeg sjekke priser andre steder også??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg reagerte ikke på prisen hvertfall. Hørtes helt normalt ut, har hørt om salonger som tar mer også

Skrevet

ok, er visst lenge siden jeg var hos frisør skjønner jeg (klipper meg og resten av fam selv....) Hva koster det for vanlig klipp da???

Skrevet

For vask, kur, klipp og føn har jeg her i Bærum funnet priser fra 400 kr til 1200 kr for langt damehår. Da jeg bodde i Rakketsad i Østfold betalte jeg 250 kr :) Det er som sagt veldig varierende.

Skrevet

oi.. det var dyrt... hm.. spørs om jeg må begynne å spare litt da =)) Tusen takk...

Skrevet

Jeg betalte 450kr bare for en stuss sist.

Ikke syntes jeg hun hadde tatt nok når jeg kom hjem igjen heller, men det blir jo en annen sak.

I en annen salong fikk jeg både klipp (!!), farging og dertil striping for en drøy tusenlapp.

Så det er nok forskjellig.

Er billigere om du får en lærling også!

Skrevet

Syns ikke det var dyrt i det hele tatt. Jeg tok permanent i -99 på laaang hår (det ble jo selvsagt ødelagt og måtte klippes helt kort) og det kostet 1400 den gang.

Skrevet

det er dyrt å vær så snill å ikke gjør det.ingen som driver med det lenger.sliter og ser veldig skjeldent bra ut.sluttet helt med det der jeg jobber,ingen som vil ha det lenger å vi ønsker ikke å ødelege håret på folk med vilje.bedre å kjøpe seg en god krølltang eller ruller.mye penere:)å en god hårklipp da selvfølgelig.husk hvis du klipper med kjøkken saksa ødelger du håret ditt.

Skrevet

Er en her som nevner at du får det billigere med lærling.

Det gjør du, men husk da å spør om di har lærling og at du ønsker det fra en lærling. Gjør du ikke det så kan det være du får en lærling til å gjøre det, men betaler likevel full pris.

Skrevet

He, he nei bruker ikke kjøkkensaks på håret mit =)) Har krølltang, men har ikke tid til å krølle hver dag.... Det er jo bare for å få litt fall og bevegelse i det siden det er så slett og tynt...

Har hatt permanent før og da har jeg kura mye og ofte, og da har håret vært helt ok, ikke blitt ødelagt eller mer slitt av det...

Skrevet

Gå til en skikkelig kjerringsalong å få det gjort- de er billigere og ofte mye flinkere til å gjøre det.

På salongen der jeg jobber tar vi 1800 kr for permanent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...