Gjest Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Eller er det bare meg? Det er jo dette livet dreier seg om for meg i disse dagene... Jeg er sykmeldt pga en vond skulder, og har ikke så mye å ta meg til. På dagen når jr er i bhg prøver jeg å få tiden til å gå her, og jeg pusler litt rundt om i huset. Siden jeg ikke er på jobb så tenker jeg veldig mye på at jeg kanskje kan være gravid, og pga den lille blødningen jeg hadde i helgen har jeg greidd å overbevise meg selv om at jeg bare MÅ være gravid nå - selv om jeg lovte meg selv å ikke ta gleden på forskudd så har jeg gjort det. Dette er vår første pp, og det er langt ifra noen krise om jeg ikke er gravid nå, men jeg er så spent!!! Har lyst til å kjøpe en haug av billig-tester og teste meg hver dag frem til den 28. som er min IKM-dag...
Gjest Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Hehe, jeg har lyst til å teste jeg også ja! Og har endel billigstrimler hjemme, men vet så godt at det er bortkastede penger når det er så lenge til IKM (27/28). Det er utrolig hvordan man blir så veeeeldig opphengt i sånne ting når man prøver. Sist jeg ble gravid prøvde vi ikke aktivt, og testet dagen etter IKM uten å tenke på det før det lissom, mens nå....huff! Dagene er sååååå lange!
Gjest Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Sist vi prøvde så var jeg ikke inne på noen slike sider som dette. Jeg visste ingenting om noe, og tenkte at det er ike vits å ta en test før IKM. Jeg tenkte at jeg er ikke gravid før den tid isåfall. Men nå sitter jeg og tenker at jeg er kanksje 3 uker på vei osv, helt sprøe tanker...Og jeg leser alt jeg kommer over av info om prøving og testing
Gjest Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Hehe, ja man kan jo bli litt smårar av å lese her inne da. Burde vel nesten hold meg unna litt, men det er ikke så lett det heller da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå