Torpekjærringa Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 hørte du hadde satt på exentions ...? Lurte veldig på å gjøre det selv - kan du gi meg litt info? klem & by the way.....hvem ligget på TOPP på tabellen ? ))))))))))) http://www.dinbaby.com/forum/thread/137533448
Torpekjærringa Skrevet 22. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. april 2008 Ok ;o) hun får få lov til det da ;o) takk, Spetakkel )
Gjest Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 He he, ja det er ikke til å unngå ;-) Får dytte det opp senere i dag.
Monajenten Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 Hei:-) Jeg har extensions ja:-) Men jeg har gjort det på en frisørsalong som har hatt kampanje nå, betalte 3990,- for 60 cm inkl. shampo og børste. Vanligvis tror jeg det koster 4990,- for 50 cm der, og 5990,- for 60 cm, uten noe tilbehør. Er det noe spesifikt du lurer på? :-)
Torpekjærringa Skrevet 22. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. april 2008 Du skjønner jeg hadde et innlegg på formiddagen i dag - hvor det kom lite svar med en gang...så da var det noen lure som sa...rop på Monajenten ;o) men fikk masse svar på tråden etterhvert, så nå blir det exentions på meg også......skal til frisøren på tirsdag, så vi kan bli enige om lengde, fargevalg, klipp osv )) gleder meg !!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå