Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har et litt uavnlig ''problem'' på G. Jeg å dama venter vårt første barn i september:D Og det gleder jeg meg til. Men har fått en litt snodig bivirkning av det hele. For når jeg en sjelden gang er ute å drikker med gutta, blir jeg så jæævlig fyllesyk dagen etter. Har alldri vært plaget av dette før, men nå for tiden er det helt sykt!

Ligger å spyr hele natta etter jeg kommer hjem, å dagen derpå er som 12 ganger verre en før.. hehe, så jeg har kommet opp med en egen liten forklaring på det hele. At det er kroppen min som sier fra om at Nå skal jeg bli småbarnsfar, å da er det bare å holde seg edru i et par år :P

så.. Er det noen som har lignende opplevelser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare får at du tror det er sisste gang ver gang,og drikker mye mer.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Bare å fyre på....

Skrevet

Drakk du mer før?Det kan jo være en årsak.

Min samboer har vært plaget med noe av det samme. Han drakk vanligvis hver helg før, og nå drikker han kanskje hver tredje helg. Så han har merket at han sliter litt mer med fyllesjuke nå som kroppen får renset opp etter hver gang.

• 9 måneder senere...
Skrevet

Hehe:) Samboeren min har det også på samme måte... de få gangene han har vært ute har han lagt over dassen hele natten, og spydd stakkers :( HAHA jaaja tenkte ikke på at det kunne være pga graviditeten men ja... kanskje... Han er jo full i hormoner han og... like gravid som meg han... magen har også vokst på han :D Skjønningen min :D hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...