Gå til innhold

støttestrømper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva skal de hjelpe mot?

Hjelper det i så fall?

Hilsen ei som bare lurer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De hjelper mot hovne ben og kan forhindre blodpropp. Øker sirkulasjonen, og ja, de funker!

Skrevet

De forhindrer også åreknuter, noe som kan komme under graviditeten for så å IKKE forsvinne igjen etterpå. De anbefales vel gjerne til gravide som går og står mye i løpet av dagen.

Skrevet

De er helt knall. Jeg har ekstremt stillesittende arbeid og kan sitte i 12-14 timer daglig kun avbrutt av små turer på toalettet eller ut i taxi. Merket for et par uker siden at jeg hadde begynt å hovne opp i legger og ankler etter lange dager (dype "sokkemerker", fikk ikke lukket igjen trange støvletter osv..) Kjøpte støttestrømper som jeg bruker hver dag, slipper å hovne opp :-) I tillegg til vanlige litt tykke, trange lange sokker, har de et par riktig så flotte stay-ups med blondekant øverst som jeg faktisk kan bruke til knelange skjørt (ser ut som vanlige tette strømpebukser i nylon).

Skrevet

Apoteket :-) Jeg kjøper mine på Vika i Oslo, de har et helt stativ med forskjellige varianter.

Skrevet

Jeg kjøpte mine på Medicus plesner. Bare vær oppmerksom på at hvis du har korte bein så kan den blondekanten komme litt vel høyt opp ;) Det hadde ingen størrelser som gikk på lengde, kun på tykkelse rundt ankel og lår...

Vanlige støttestrømper som går opp til knærne får du på apoteket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...