Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Lenge om gangen? Hele døgnet? Hver dag? Alltid tydelig? Lurer på om det er blikkontakt jeg får. Barnet virker som ser på meg, men er mest opptatt av lys og andre ting ved siden av. Og noen ganger nekter han å se på meg, f eks om jeg holder hodet litt. Skal ikke på kontroll før neste uke og er litt urolig
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Jonas hadde god blikkkontakt ved 6 uker. Hvis han lå på stellebordet fulgte han meg hvis jeg flyttet meg frem og tilbake. Samme om han lå på gulvet og jeg gjorde det samme der. Ikke vær urolig- alle barn er forkjellige og ikke enkelt å si når det skjer for ditt barn. Hør med HS på 6 ukers kontroll..
Sunniva78 har to små Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 Tror variasjonen innenfor "normalen" er stor her altså... Min gutt festet blikket lenge og ofte da han var 3 uker. Men blir nesten litt feil å sammenligne for mye tror jeg, for ingen barn er like. Om du tenker mye på det så ta deg en tur til helsestasjonen, det er derfor de er der:-)
anne* Skrevet 23. april 2008 #5 Skrevet 23. april 2008 dette er vel noe de snakker om på 6 ukers kontrollen? Her i gården har vi lange "samtaler2 nå - mini er 6 uker. Begynte ganske plutselig, så vær tålmodig, så kommer det nok:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå