Gå til innhold

Begynner å føle meg litt småstressa :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal gifte meg 16 august, og har enda ikke funnet kjolen min!!! Hver gang jeg sier det til noen, så detter haken deres ned på brystet, de syns jo jeg skulle hatt den klar for mange mnd siden. Men jeg klarer ikke å finne DEN kjolen!

Er det bare jeg som er sent ute eller? Føler det begynner å haste nå liksom. Jeg trodde jeg hadde god tid jeg.

Videoannonse
Annonse
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet

Neida=) ikke stress, er mange bruder som er altfor tidlig ute oxo.. ikke hør på hva andre mener! Har du tenkt å leie eller? går nok bra vettu:)

Skrevet

ÅÅHH, det var nå litt godt å høre det da :) Eg lure på om eg må senka kravene mine ellår hva det er siden eg ikke finne kjole :)

Eg finne ingen her så leie ut kjoler, må nok kjøpe. Men den må ikke være ny da, leter litt rundt inne på finn og sånne plasser og :)

Skrevet

Slapp av! Jeg gifter meg i mai og fant kjolen i februar - da hadde jeg lett i over ett år...

Skrevet

Kjære Snøhvit!

Du har det ikke travelt! :)

Om du plages med å finne den rette kjolen så må du dra å prøve... Prøv og prøv og prøv... minst 5 forskjellige salonger... minst 5 kjoler på hver salong... Plutselig så står du der og føler deg mer vakker enn alle andre jenter i hele verden... Den eneste som blir mer vakker er deg selv i akkurat den kjolen på bryllupsdagen din, med håret vakkert oppsatt, nydelig mykt undertøy, den perfekte sminken, en fortryllende brudebukett og ved siden av deg står verdens vakreste mann. :):):)

Åååå jeg gleder meg til jeg skal gifte meg!

Skrevet

Hehehe, jobber med saken :) Siden jeg ikke finner her så bærer det avsted til de litt større byene :) Skal innom den 4 salongen på torsdag, så jeg nærmer meg 5 salonger :)

Høres ut som du gleder deg ja, Junimams :) Jeg ble helt romantisk her jeg sitter etter å ha lest innlegget ditt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...