Gjest Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Jeg hadde 3 små billigstrips i skapet, men dette var da eggløsningstester... Jeg har lest noen plasser at den KAN slå ut hvis man er gravid. Men det er jo selvfølgelig ikke noe sikkert. Jeg grudde/gruer meg så til å teste (( er så lei av å bare få negativ... Derfor så tok jeg en av de eggl.testene, og det kom fram en svak strek der, fullt tydelig. Vet jo at jeg ikke har eggløsning nå, for den fant jeg tidligere denne pp.... Kan det være at jeg er gravid? tørr ikke håpe Vil vente med å ta CB digital.. Skal ha IKM på torsdag
JulieF*Victoria* Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Oj, så spennede da:) Ja, det er kjempe kjipt å bare få alle disse negative testene....Ser du har prøvd en god stund, så jeg krysser fingrene for deg:) Masse lykke til!!!
2søtesmåh Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Men det er sånn at eggløsningstester er ikke positiv så lenge teststreken ikke er like sterk som eller sterkere enn kontrollstreken....Men tror ærlig talt det ikke sier noe mer eller mindre om du er gravid eller ikke. Desverre er det bare å vente å se ) Og skjønner skrekken for å teste med digital. Man blir så lei av å få "ikke/inte gravid" kasta i fleisen...Men etter noen pp så var jeg lei av å tyde skyggestreker, ujevne streker og ingen streker. Kjøpte cb-digital, for da var det iallefall ikke tvil....Og etter hvert så viste den faktisk "gravid"..... Men litt av moroa er jo i det å lete etter streken også da ...) Ahh, savner litt den tiden, var spennende. Nå er det mest spennende om lillegutt sover til halv seks eller seks Ha-Ha....
Gjest Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Ja, jeg vet dette med at strekene skal være like sterke men hvorfor kommer det opp to streker da? Jeg er også lei av å tyde streker, men synes som sagt at den digitale er litt skummel hehe Har prøvd så lenge også, og denne mnd har vi virkelig stått på Har vært sammen i 7 år, og da er ikke lysta her dag ut og dag inn lenger.. Man må liksom tvinge seg selv, og det er ikke alltid like kult Håper CB blir positiv om noen dager, når jeg skal teste meg igjen Uff,må da være tungt å våkne i 6-tiden :s... heheh
TusseMor07&09&14 Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 Ville bare si at jeg har lest at EL-tester slår positivt ut på HCG og. Men etter hva jeg kan huske så måtte nivået være høyere enn for graviditetstestene. Men samtidig så stod det også at man ikke skulle bruke EL-tester som graviditetstester.... Hmmmm... håper du er gravid jeg:o) Skjønner godt dette med den digitale... svaret kommer så brått liksom. Så nå har jeg kjøpt meg vanlige i stedet;o) Lykke til!
JulieF*Victoria* Skrevet 22. april 2008 #6 Skrevet 22. april 2008 Vet du, jeg er helt enig med venterpåringpåfingeren angående CB testene. Nå gidder jeg ikke kjøpe CB med streker lenger! Fra nå av skal jeg kjøpe CB digital. Da får man svaret svart på hvitt, for jeg er lei av å få skyggestreker og juble, for så å få mensen 1 dag etterpå og bli helt knust.... En vakker dag kommer det jo til å stå "GRAVID"
Gjest Skrevet 22. april 2008 #7 Skrevet 22. april 2008 Du ga meg litt håp TusseMor&lillegutt, men selvfølgelig kan man jo ikke teste seg gal på de, og tro man er gravid hver gang bare tenkte denne gangen at jeg skulle teste med den først, og så gå over til CBdig etter noen dager Håper så sterkt Tror jeg skal kjøpe meg vanlig jeg også, de er ikke så "skrikende"de Heheh Takk for svar, så får jeg bare krysse fingrene og ALT jeg har
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå