Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Hva syns dere om den???? tenkte kanskje jeg ville prøve....
Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Går på Cerazette, det er vel en minipille. Ikke så lett å huske å ta den om kvelden- men skal kun gå på den frem til over sommeren før vi prøver på nr 2. Sønnen vår er 9,5 uker nå. Bivirkninger på meg: irritert, sint og maaaaaassssseeee kviser!!
Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Fikk mensen igjen igår- første gang etter fødsel for 9,5 uker siden, og har ikke blødd noe før det. Ser ikke ut til at det kommer så veldig mye nå heller. Har altid hatt lite blod når jeg har mensen også. Verre med kvisene, pokker altså- det er ikke kjekt...
Prins05&07C",) Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 Jeg brukte Conludag iflere mnd. Ingen mellomblødninger, men fikk endel kviser av den...
@nemone Skrevet 22. april 2008 #6 Skrevet 22. april 2008 Brukte Cerazette for inntil noen få uker siden. Blødde ikke noe, men ble forferdelig humørsyk og sluttet på de. Ble meg selv igjen ganske raskt heldigvis. Hører mye forskjellig om Cerazette - noen har bare bra å si om dem - mens andre, som meg, har hatt store bivirkninger. Tror man bare må prøve og se om det fungerer.
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 22. april 2008 #7 Skrevet 22. april 2008 jeg bruker ceracette å merker INGENTING!!)) kansje litt mere matlyst, men med 51 kg på 170 så har det ingenting å si:)
Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #8 Skrevet 22. april 2008 Brukte Cerazette i 8 dager, blødde og blødde, måtte sove med bleie, og ble deppa. De gikk i søpla. Synd at vi reagerer så forskjellig.
~Maja Mor~ Skrevet 22. april 2008 #9 Skrevet 22. april 2008 Jeg bruker også Cerazette.Er så sint som fy!!! Håper det gir seg, ellers så må jeg slutte på dem.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #10 Skrevet 22. april 2008 Går på cerazette..liker den ikke! får ikke ordentlig mensen blødning, men istede kommer det småblødninger når jeg minst venter det! det kan gå en uke,så får jeg en slags liten blødning, stopper i noen dager,så påen igjen. slitsomt! Har mye humørsvigninger for tiden, men kan jo være pga. søvnmangel, amming osv..prøv deg frem! lykke til!
kokelimonke Skrevet 22. april 2008 #11 Skrevet 22. april 2008 Samme her, går på cerazette, ingen blødning på 8 mnd, men har veeeeldig humørsvingninger..slitsomt, men får meg ikke helt til å slutte heller, vet ikke helt hva alternativet skulle være..
kath gutt07 & jente10 Skrevet 22. april 2008 #12 Skrevet 22. april 2008 brukte cerazette, inntil i går. orker ikke mer. humørsvingninger, vondt i hodet, null sexlyst og rett og slett dritdårlig form. Har brukt de i 4 mnd ca,m en nå er det slutt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå