Gå til innhold

Er d noen som går på mini pillen her??????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syns dere om den???? tenkte kanskje jeg ville prøve....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går på Cerazette, det er vel en minipille.

Ikke så lett å huske å ta den om kvelden- men skal kun gå på den frem til over sommeren før vi prøver på nr 2. Sønnen vår er 9,5 uker nå.

Bivirkninger på meg: irritert, sint og maaaaaassssseeee kviser!!

Skrevet

Har du blødd mye?????

Skrevet

Fikk mensen igjen igår- første gang etter fødsel for 9,5 uker siden, og har ikke blødd noe før det. Ser ikke ut til at det kommer så veldig mye nå heller. Har altid hatt lite blod når jeg har mensen også.

Verre med kvisene, pokker altså- det er ikke kjekt... :(

Skrevet

Jeg brukte Conludag iflere mnd. Ingen mellomblødninger, men fikk endel kviser av den...

Skrevet

Brukte Cerazette for inntil noen få uker siden. Blødde ikke noe, men ble forferdelig humørsyk og sluttet på de. Ble meg selv igjen ganske raskt heldigvis. Hører mye forskjellig om Cerazette - noen har bare bra å si om dem - mens andre, som meg, har hatt store bivirkninger. Tror man bare må prøve og se om det fungerer.

Skrevet

jeg bruker ceracette å merker INGENTING!!:)))

kansje litt mere matlyst, men med 51 kg på 170 så har det ingenting å si:)

Skrevet

Brukte Cerazette i 8 dager, blødde og blødde, måtte sove med bleie, og ble deppa. De gikk i søpla. Synd at vi reagerer så forskjellig.

Skrevet

Jeg bruker også Cerazette.Er så sint som fy!!! Håper det gir seg, ellers så må jeg slutte på dem.

Skrevet

Går på cerazette..liker den ikke! får ikke ordentlig mensen blødning, men istede kommer det småblødninger når jeg minst venter det! det kan gå en uke,så får jeg en slags liten blødning, stopper i noen dager,så påen igjen. slitsomt! Har mye humørsvigninger for tiden, men kan jo være pga. søvnmangel, amming osv..prøv deg frem! lykke til!

Skrevet

Samme her, går på cerazette, ingen blødning på 8 mnd, men har veeeeldig humørsvingninger..slitsomt, men får meg ikke helt til å slutte heller, vet ikke helt hva alternativet skulle være..

Skrevet

brukte cerazette, inntil i går. orker ikke mer. humørsvingninger, vondt i hodet, null sexlyst og rett og slett dritdårlig form. Har brukt de i 4 mnd ca,m en nå er det slutt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...