Gå til innhold

Vanskelig med bekymringer.... Lei meg.... *SnUfS*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på dere....

Nå har hormonene i kroppen min tatt fullstendig overhånd, eller?!

Jeg er 8+0 idag. Stort sett kvalm gjennom hele døgnet, i tillegg merker jeg forandringer på brystene/brystvortene. Føler meg gravid..

Men så plutselig igår kveld fikk jeg det for meg at ting kanskje ikke er helt som det skal.. Ingen endringer i symptomer eller noe.. Bare plutselig fortvilelse over at ting kan være galt... Jeg gråter og gråter.. Rett og slett helt fortvilet. Hadde egentlig ikke første time hos gyn før om en uke, men har fått time kl 1330 idag. Og jeg kan nesten ikke vente på å få kommet meg dit for å få en bekrftelse på enten det ene eller det andre...

Er det andre som sliter med bekymringer!? Jeg er helt utenfor jeg! Phu...

Føler ikke det blir mye konstruktivt arbeid frem til kl 13.30 på jobben.. Men det kan vel være det samme for idag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uffda... ikke godt å kjenne det sånn....

Det er nok bare hormonene som spiller deg et puss, men greit å sjekke det opp hos legen slik at du kan følge deg trygg! Det verste er å gå og bekymre seg.

Går nok veldig bra!! Lykke til!

Skrevet

Det føles som om det er hormonene som rår.

For det er ingen sammenheng mellom hva jeg tror og følelsene sier..

Rare greier,... Jeg tror at alt er i orden fordi jeg ikke har emrket noen endringer, men så begynner jeg å gråte fordi jeg er såå redd for å komme på UL og få vite at det ikke er liv.. Huff og huff... Dumme tanker som må bort.,.!

Jeg krysser fingrene for at alt er i skjønneste orden;-)

Hvor lang på vei er du!? Første gang!?

Skrevet

Jeg er akkutat sånn selv, skal på ul i dag fordi jeg er så redd for at det ikke er liv der. Fornuften sier jo meg at det ikke er noe vits å bekymre seg sånn, men det er vanskelig å gjøre noe med disse følesene, spesiellt med masse hormoner som svirrer rundt i kroppen. Håper det går bra med alle sammen!!!! Vi får bare la det stå til en stund...det blir sikkert bedre etterhvert:o)!

Skrevet

Det er helt grusomt for jeg har ikke kontroll på følelsene mine.

Begynte å gråte da jeg skulle bestille time idag... Hehe... Føler seg veldig lur der en sitter å hulker! Men ble jo møtt med full forståelse i andre enden da:-)

Men det er ikke lett å sitte på jobb idag... Godt jeg har mulighet til å snike meg innom her å få støtte.. ;-)

Krysser alt som er for alle sammen;-)

På en måte godt å høre at det ikke bare er meg som er bekymret,!

Skrevet

Hei Nim83.

Jeg føler med deg. Har hatt det like dan da jeg gikk gravid sist og har det på akkurat samme måten nu. Er kvalm og puppene er meget ømme og føler meg også veldig gravid. MEN så kommer tankene. Enn hvis... og så videre. Blir skikkelig hypokonder, kjenner etter om jeg har vondt i ryggen, i magen, andre plasser som skal tilsi at dette ikke kommer til å gå bra. Men så skal det sies at jeg har hatt mange SA og en fortidlig fødsel som endte med at jenta mi døde bare noen minutter etter at ho ble født, så da er det lett å være pesimist og mentalt forberedt på at ting ikke skal gå bra. Tviler på at mitt innlegg har vært til særlig trøst for deg, men ville bare si at du er ikke alene.

Lykke til hos legen i dag. Kanskje du får høre hjertelyden...

Skrevet

Dette er min første graviditet og jeg er realistisk i fht at alt kan skje..

Moren min hadde flere SA før hun fikk broren min og meg, også SA etter det igjen. Snakket med legen om dette og han sa at det ikke skulle ha noe å si for meg...

Uansett så er jeg realistisk, men håper jo så indelig at jeg er heldig å slippe de skuffelsene som du og så mange andre må igjennom..

Det blir utrolig deilig å komme seg på GU idag og få bekreftet enten det ene eller det andre... MÅ bare vite... Går til ei helt fanastisk gynekolog, så jeg gleder meg til timen. Vet at jeg blir tatt godt imot.!

Lykke til til deg også;-) Håper alt går bra med deg denne gangen!

Skrevet

Dette er så utrolig normalt. Man spekulerer seg i hel. Bekymringer hører med, men man må bare prøve å leve som normalt. Og heller tenke at det er ikke noe jeg kan gjøre til eller fra.

Alt går nok fint skal du se. Men det er en berg og dal bane av følelser dette, ingen tvil om det.

I det ene øyeblikket er jeg strålende lykkelig og i neste dypt fortvilet. Og alt er like normalt.

Skrevet

Jeg var sånn jeg å , var på ul for en uke siden. Men alt var bra der inne, jeg så et hjerte som slo og baby sprellet. Så alt er nok fint hos deg å. Lykke til:-)

Skrevet

Åh.

Det er så godt å få noen svar altså!

Tusen takk! Gleder meg til kl 13.30!

Skrevet

Det er nok en del hormoner i sving her ja..hehe.

Jeg kan begynne å grine av ingenting! Det er som å skru på en krane ;)

Jeg er 9+0 i dag, og har vært litt bekymret, men på ul forrige uke, så vi at hjertet slo, men ikke så mye mer annet et at knøttet lå på riktig sted inni der :)

Lykke til! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...