Lyst på nr3♥ Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 hei! Skal på UL imorgen for tidlig sjekk, og for å få en litt mer eksakt termin.. men jeg er litt nervøs... har PANIKK for at d skal være no galt med den lille som f eks at hjertet ikke slår etc... huff.. prøver å la være å tenke på dette.... får vel bare bite tennene sammen... samtidig så glede jeg med voldsomt til å se den lille (hvis det nå ikke er TO inni der!!) hehe.. men vi krysser fingre og tær for at det er kun 1 stk, og at ALT er i skjønneste orden!!! )))))) Skal forresten til min første legekontroll idag... Rart med det, men min første er bare 14 mnd gammel, men har allerede glemt hvordan det er å være gravid.... *ler* Ha en flott dag alle sammen!!! ))
Nim83 Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Jeg har fullstendig panikk for at ting ikke skal være i orden. Første gang for meg.. Egentlig ul neste uke, men fikk endret til idag kl 13.30 for jeg er helt på tuppa... Krysser fingre for at alt er i skjønneste orden for oss begge to som bekymrer oss;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå