kaos83 Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 WIII1!!!! skal ikke ha ikm før 25-29 men klarte ikke vente tok en test nettopp og jammen er det et svakt svakt kryss. med det mener jeg at det er et synlig kryss der, trenger ikke vri å vende på den men det er så svakt at det bare er som om det er litt blåere der krysset er,, det er ikke så markert... herreminhatt!!!!!!! er det mulig å teste pos så tidlig eller er det feil på testen?
Klemzi Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Du er nok gravid!! GRATULERER!!!! Disse testene pleier ikke ta feil... ;o)
Gjest Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Oioioi! Så spennende da!! Er det en svak strek så er du nok gravid ja! Gratulerer så myyyye! Jeg har i alle fall ikke noe tro på at det er feil på testen altså! Hihi..
Gjest Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 Testen lyger heeelt sikkert ikke Så, GRATULERER
kaos83 Skrevet 22. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. april 2008 herregud jeg er så glad:) men jeg tror det ikke helt, har blødd litt brunt blod og hatt mye murringer de siste 3 dagene... tenk om det ikke sitter eller noe... jeg er helt wwwaaaaaaaa:):) nei håpe håpe men må nok ta en digital og... tror det ikke før det står skrevet... men tenk om det er en skyggestrek da... sorry vet jeg skriver bare rot men er helt i 1000 heehehehe. Men det hadde iallfall forklart min konstante lyst på røbeter, helt til jeg skal spise de og ikke vil ha de likevell.... haha
TusseMor07&09&14 Skrevet 22. april 2008 #8 Skrevet 22. april 2008 Så herlig å høre!!! Gratulerer sååååå mye, og masse lykke til med alt fra svangerskap til eksamner:o) Håper jeg følger etter snart:o) klemmer:o)
kaos83 Skrevet 22. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 22. april 2008 heisann tussemor:) ja jeg håpor å du kommer etter, om dette virkelig stemmer så klart;) jeg gleder meg til å prate med deg når ting har roet seg litt her... tusen takk til alle for gratulasjoner!!!!!!!!!
Gurine Skrevet 22. april 2008 #10 Skrevet 22. april 2008 Gratulerer kjempe masse!!! Jeg hadde ikm på fredag, men har testet svakt positivt med QR både i går og med morgenurin i dag. Jeg må nok også teste enda en tur med CB digital eller noe før jeg helt tror på det Lykke til og kos deg masse fremover, håper spiren klorer seg fast
Gjest Skrevet 22. april 2008 #11 Skrevet 22. april 2008 så artig da=) du er nok GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGRRRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD!!!!!!!! hehe=) grattis=)
TusseMor07&09&14 Skrevet 22. april 2008 #12 Skrevet 22. april 2008 Det stemmer nok skal du se:o) Du får gi lyd fra deg når det har roet seg litt ja... kan tenke meg du er i ganske så ekstase i dag... hihi... ) Får håpe du klarer å konsentrere deg om eksamnene og da... hihi... Igjen... Lykke til! Og hipp hurra:o) hihi...
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 22. april 2008 #13 Skrevet 22. april 2008 Gratulerer såååååååååååååå mye!!
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 22. april 2008 #14 Skrevet 22. april 2008 Gratulerer så mye! Heldig du! Nyt magen!!!!lykke til med svangerskapet:)
kaos83 Skrevet 22. april 2008 Forfatter #15 Skrevet 22. april 2008 hei gurine gratiss så mye til deg også koselig dette her... men jeg testet negativt i ettermiddag med digital, så tør ikke juble enda.. men er nok litt optimistisk å teste med ettermiddagsurin allerede nå HAHA
Gurine Skrevet 23. april 2008 #16 Skrevet 23. april 2008 Hei.. Hvordan går det fomle&ariel? Jeg også testet veldig svakt positivt med QR både midt på dagen og med morgenurin, og jeg hadde ikm på fredag, så jeg har heller ikke sluppet jubelen heeelt løs enda Har dessuten litt lyserosa utflod innimellom, og murringer, så venter liksom at mensen kan komme likevel.. Når blir evt terminen din? Min blir 28 desember.. midt i romjula hehe Vi får krysse fingre og tær Lykke til!!
kaos83 Skrevet 23. april 2008 Forfatter #17 Skrevet 23. april 2008 hei:) du er nok gravid...det kjennes jo ut som mann skal få mensen når mann er gravid.. hva andre symptomer har du? men jeg er usikker på meg selv tok en billigtest idag, og der kom det bare en skyggestrek... jeg og blør men jeg blør pitte litt brunt koagulert blod, det komda vi hadde sex... må nok prøve igjen en digital til helgen. om jeg klarer å vente. hehe hvorfor tar ikke du en digital.. blir på en måte "helt virkelig da" Min termin blir 5 januar... så kanskje vi kommer på samme sykehus sammtidig..? hehe Jeg er fra bergen:) Sikker på at hvis dette stemmer føder jeg på nyttårsaften:) men det kjennes ut som mensen skal komme, er så redd for at dette er en kjemisk eller noe, noe er det jo uansett når en har fått pos test, (uansett om den er svak liksom)
Gurine Skrevet 23. april 2008 #18 Skrevet 23. april 2008 Jeg bor nok litt for langt unna Bergen, ellers så skulle jeg gjerne prøvd sykehuset der Jeg kan velge om jeg vil føde på Elverum, Lillehammer eller Gjøvik. Regner med at det blir Gjøvik slik som sist fødsel. Jeg har veldig lite symptomer egentlig. Ikke kvalm, bare denne murringen nedi magen. Litt hodepine om morgenen og tett nese. Ikke spesielt ømme eller større pupper heller, enda dette kjente jeg godt veldig tidlig med mine to jenter. Føles derfor litt merkelig å skulle være gravid, og kjenne så lite liksom. Men jeg har sikkert glemt følelsen fra mine to forrige graviditeter også da, nesten 4 år siden sist jeg gikk gravid Har ikke kjøpt flere graviditetstester enda, for sliter litt med økonomien akkurat nå, og da prøver jeg å la være Skulle jo i utgangspunktet snart få rehab.penger fra NAV, men så klarte de ikke å behandle søknaden min tidsnok. Blir tidligst utbetaling i starten av mai.. GRRR Mulig jeg tar med en urinprøve på legesenteret i morgen, rimeligere det tror jeg. Håper du også er gravid da, som du sier så har det jo skjedd noe, siden testen har vist svakt positiv. Jeg hadde litt blødninger under min forrige graviditet også,men det var litt lengre uti, men det gikk helt bra det.
hemarit Skrevet 23. april 2008 #20 Skrevet 23. april 2008 Så morro og gratulerer så mye.Da hadde jeg heldigvis rett da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå