Gå til innhold

student og gravid med nr 3


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er i ferd med å avslutte et profesjonsstudium, er blitt uventet gravid med nr 3 og har 1 år igjen å studere og 1år igjen med mulighet for lån. hva gjør jeg da rent økonomisk?

 

når jeg har brukt opp de 8 åra jeg KAN få lån?

 

jeg vil jo ikke begynne å jobbe når babyen er 2 mnd? finnes det muligheter??????????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får vel fødselsstipend i 42 uker, og det teller ikke på 8 årskvoten, så det skulle vel ikke gjøre noe forskjell? Da blir det vel det samme som med de to første barna skulle jeg tro.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...