Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 jeg er i ferd med å avslutte et profesjonsstudium, er blitt uventet gravid med nr 3 og har 1 år igjen å studere og 1år igjen med mulighet for lån. hva gjør jeg da rent økonomisk? når jeg har brukt opp de 8 åra jeg KAN få lån? jeg vil jo ikke begynne å jobbe når babyen er 2 mnd? finnes det muligheter??????????
Puddingmama Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Du får vel fødselsstipend i 42 uker, og det teller ikke på 8 årskvoten, så det skulle vel ikke gjøre noe forskjell? Da blir det vel det samme som med de to første barna skulle jeg tro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå