Puppesnuppa Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Og evt hvor mye? Jeg drakk nesten ikke en kopp i 1. trimester, men har hatt så hodepine at jeg tar en kopp hver morgen nå.. Det hjelper faktisk.. Sier kanskje litt om hvor avhengig jeg er av den koppen hehe!
2 fine små Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Jeg drikker kaffe, te (og alt mulig holdt jeg paa aa si, hehe) men i noe mer moderate mengder enn foer og saa er jeg en vanndrikker av dimensjoner. Det tror jeg har en del aa si. Dersom man ikke drikker vann eller under en liter til dagen saa tror jeg man skal vaere forsiktig med kaffe - i hvert fall i mengder. Drikker du vann til, foer eller etter, tror jeg ikke du trenger aa kutte helt i det hele tatt.
Lova Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Jeg drikker bare Illy sin koffeinfrie kaffe i kaffebaren på hjørnet her. Sånn ca. 3 i uka. Smaker helt som vanlig espresso. Deilig!
Førstespire Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Ja, klarer ikke slutte helt. 2 til 3 kopper om dagen blir det værtfall.
Asobi Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 Jeg er veldig glad i god kaffe. Mannen min kjøpte en espressomaskin til meg i gave da vi ble gravide. Han hadde ikke helt fått med seg at man skulle være forsiktig med kaffe... Nå drikker jeg i gjennomsnittet 2-3 kopper kaffe om dagen. Også en kopp te kanskje...Som Femina drikker jeg store mengder med vann. Har blitt helt avhengig av vann!!
2 fine små Skrevet 22. april 2008 #6 Skrevet 22. april 2008 Haha, den var jo litt herlig da, en god kaffemaskin for aa feire graviditeten. Vel, vi maaaaaaaaaaa ikke glemme at det er tanken som teller. Krisiterer man en mann for en gave, blir det ikke mer gaver, saa zip up, hehe.......... Bare han ikke kommer med undertoey da, hvor bh er 2 nummer for stor og truse 2 nummer for liten. Eller som venninnen min sa.............DET ville jo vaere et kompliment egentlig, fordi han da SER deg slik, hihi..... Her sporer vi av! Masse vann, saa taaler kroppen bedre baade koffein og annet "unoedvendig" man nyter og drikker.
MammaCecilie Skrevet 22. april 2008 #7 Skrevet 22. april 2008 Jeg liker ikke vanlig svart kaffe så det drikker jeg ikke, men er jeg ute på cafe med veninner tar jeg meg gjerne et par glass med kaffe latte eller kaffe mocca:) Hehe.
Mamma mjaua Skrevet 22. april 2008 #8 Skrevet 22. april 2008 har aldri likt kaffe, te eller cola, så er heldig der:) men hadde jeg likt det, så hadde jeg nok drukket kaffe i svangerskapet.P
The_Baby_Container_4Trimester Skrevet 22. april 2008 #9 Skrevet 22. april 2008 Jadda, drikker en kopp kaffe pluss en kopp te om dagen. Har kuttet ned på koffein.
Sharlis Skrevet 22. april 2008 #10 Skrevet 22. april 2008 Jeg drikker ikke noe som helst som inneholder koffein. Men trodde ikke at kaffeterian hadde koffeinfri kaffe,men det fant jeg ut her om dagen,og da koset jeg meg maaaasse:)
Gjest Skrevet 22. april 2008 #11 Skrevet 22. april 2008 drakk masse kaffe før svangerskapet,men pga kvalmen er det leeeenge siden siste kopp:P
Silje`mor Skrevet 22. april 2008 #12 Skrevet 22. april 2008 Drikker en 1/2kopp om dagen som jeg kjenner til langt på kveld pga halsbrann.
<3 mine søte små<3 Skrevet 22. april 2008 #13 Skrevet 22. april 2008 drikker ikke kaffe, men unner meg selv en cola av å til.. ofte tar jeg også 2-3 kopper te i løpet av dagen
BergensBerta*gullgutt* Skrevet 22. april 2008 #14 Skrevet 22. april 2008 jeg drikker cola hver eneste dag desverre.. er avhengig så må ha litt dose for å fungere... får faktisk hodepine uten
C@milla *EMIL* Skrevet 22. april 2008 #15 Skrevet 22. april 2008 Neei, jeg klarte ikke å få ned en dråpe da jeg fant ut jeg var gravid, kom helt automatisk. Både cola og kaffe ble pyton, så det var nok en automatisk stopp på koffeinet det. Nå har jeg begynt å ta meg en cappucino en og annen gang, den går greit. Men føler ikke for noen kaffe enda, så da venter jeg til jeg er ferdig:o) Hadde bare drukket kaffe 1 år også, men var blitt en skikkelig kaffikjerring, så det er litt rart egentlig )
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 22. april 2008 #17 Skrevet 22. april 2008 Etter at jeg fikk et blått kryss,har jeg vel drukket 3 kopper med kaffe. Lurer på hvor en har hold i at hvis en drikker vann før eller etter kaffen,så trenger enn ikke å kutte ned på kaffen. Det vil jeg gjerne likt å lese om,så hvis jeg kunne fått en link eller vite hvor det står noe om det,hadde jeg vært glad.
Gjest Skrevet 22. april 2008 #18 Skrevet 22. april 2008 Har virkelig ikke hatt lyst på kaffe i det hele tatt, men nå bare for noen uker siden fikk jeg lysten tilbake. Men med måtehold da;)
Gjest Skrevet 22. april 2008 #19 Skrevet 22. april 2008 klarer ikke lukten av kaffe,tross at jeg var avhengig før!merkeli...har så lyst på kaffe,mn når jeg smakes,fysj!
vanillaface Skrevet 22. april 2008 #20 Skrevet 22. april 2008 Jeg er en real kaffekjerring jeg da Har trappet kraftig ned og drikker nå ca 3 kopper til dagen med pulverkaffe.
halloween-termin :) Skrevet 22. april 2008 #21 Skrevet 22. april 2008 Jeg drikker te - ikke kaffe - begge ganger jeg har vært gravid så har jeg helt mistet smaken på det... litt frustrerende for jeg liker det egentlig så godt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå