majsenna™ Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Nå som finværet har kommet.. hva har dere i vogna? Og hva tar dere på barna deres? Snuppa mi ble så fryktelig varm i skinnposen nå at jeg byttet med dundyne. Har saueskinn som madrass. Hva ville dere brukt av klær på henne? Vil jo ikke at hun skal fryse heller...
mamman til to gutter Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Det lureste er å kjenne etter om hun er for varm eller for kald. Vi bruker strømpebukse, body, bukse, ullgenser eller jakke, tynn lue og "sko" og så et ullteppe over, da er mini på 9mnd passe varm når det er den temperaturen det har vært de siste dagene. Han er ikke veldig glad i å ligge på bakken ute og leke, men når vi har gjort det har han hatt på mer klær.
Gjest Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Jeg har fjerna dunposen hennes, så nå sitter hun på en skinnfell. Har på seg tynn ullbody, tynn bomullsgenser, bukse, ullsokker, utetøfler, lue og en bomullsfora fleecedress utenpå der igjen. Tar jeg henne ut av vogna så hun får leke litt eller noe tar jeg utedressen ned til magen eller bare knepper opp litt og tar av lua. Alt ettersom om hun viser tegn på å være for varm/kald. Har med teppe.
betty74 Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Sitter på skinn med dyne over seg. Har på seg body + strømpebunkse, bukse og genser ( bomull). Har en liten ulljakke + vindjakke i bagen i tilfelle jeg må ta henne opp. Ja, også har hun en tett bomullslue på. Holdt på å ta livet av henne i helgen, da lå hun i skinnpose fortsatt... Ikke så lett dette..
majsenna™ Skrevet 22. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. april 2008 Nei det er ikke lett. Ullposen er uansett altfor varm for snuppa mi også.. holdt på å koke over stakkar.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #6 Skrevet 22. april 2008 Min ligger fremdeles i saueskinnsposen. Han har ikke blitt for varm. Han har ikke så mye klær på seg, da. En strikkalue, strikkajakke og bukse. Body og strømpebukse i bomull under. Når han har vært våken i vogna har jeg åpnet posen så han har har ligget i bare klær med saueskinnsposen rundt på siden så det er lunt og godt og så vinden ikke kommer direkte på ham. Det viktigste er vel å beskytte mot den sure vinden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå