Gå til innhold

ååå..så jeg gleder meg!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ikm rundt den 13 mai..

og jeg gleder meg til å teste allerede..:P

før el har skjedd..hehe..off..dette blir en laaang mnd..

blir gal av denne prøvinga jeg..

menmen..må bare holde meg nedpå bakken..

ellers så detter jeg og tryner skikkelig hardt visst vi ikke klarer det denne pp..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har selv IKM15mai;)

Gleder meg helt vannvittig hehe,kommer vel til å teste som bare det;)

Dette er min 1 pp hehe så jeg er jo veldig håpefull.Vet at jeg ikke burde være det men hehe det er jeg så;)

Skrevet

Huff, ja, kjenner meg igjen i dette. Jeg har IKM 19 mai dersom syklusen min er i gjenge igjen etter p-pillestopp, noe som jeg ikke er sikker på enda, det får bare tiden vise. Nå venter jeg bare på at TR skal forsvinne (hun kom i går, så det tar nok noen dager), så er det bare å prøve alt vi klarer, det er i alle fall ikke innsatsen det skal stå på ;o) Nå er jo den kjipeste perioden av alle. Kan verken prøve, lete etter symptomer eller teste, må bare lide meg gjennom besøket av dustetanta, argh!

Skrevet

Har ikm ca. 8 mai jeg. Lenge til det også :-)

Litt utolmodig ja.

Skrevet

Jeg har også IKM rundt 8.mai!!!! Utrolig rart å være inni den uka det faktisk kan skje (bli gravid, altså - har el denne uka en gang) :o) Forsøker å leve så normalt som mulig, og hverdagen krever jo sitt både på jobb og privat, så jeg glemmer liksom at vi er "prøvere". Men når jeg tenker over det, kribler det syyyyykt i magen! Åh, jeg vil så gjerne at det skal klaffe NÅ! Haha ;oD

Skrevet

hehe jeg har ikm 17 mai, så detta blir spennende, om jeg tester pos på 17 mai blir det ikke vanskelig å smile den dagen ihvertfall. håper håper

Skrevet

Jeg og har ikm på samme dag:) Dette blir en meeeeeget lang priode mellom EL og IKM!

Skrevet

Jeg også har ikm ca 13-15 mai.... Spennende!! Og kommer sikkert til å teste - hvis ikke tr kommer tidligere enn ventet iallefall!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...