Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker ikke at bebin vår lukter røyk...Huff!

Noen med samme problem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bestemoren til mini røyker også, men vil ikke si det er noe problem. Hun røyker aldri inne når vi er der og lufter før vi kommer hvis ikke det er veldig kaldt ute.

Lukter det for ille av klærne våre når vi kommer hjem, så skifter vi heller bare.

Skrevet

Men hva når bestemor skal holde babyen?? Har selv en bestemor som røyker MASSE. Hun røyker inne, så vi har unngått å dra dit på besøk. Men når hun kommer til oss, syns jeg det fortsatt er ekkelt når hun har babyen på fanget... Hvor "farlig" er det egentlig? Og hvor lenge må man være forsiktig med passiv røyking?

Skrevet

sitter hun inne å røyker me babyen da siden h*n lukter? forstår deg jeg,hadde ikke blitt mye bli hvis jeg kjente røykelukt av gullet,da hadde jeg gitt beskjed.

Skrevet

Pappa røyket inne når jeg var liten fra jeg var helt nyfødt. Jeg er ikke allergisk og har ingen allergier og har så vidt jeg vet ingen andre plager av det heller og det samme gjelder veldig mange på min egen alder, så jeg kan aldri tenke meg at en bestemor som lukter røyk gjør at babyen blir syk.

Helt klart ikke lurt å røyke inne når man har en liten baby, men man må ikke bli helt hysterisk på det heller.

Skrevet

men det er jo ikke bare klærne som lukter ( STINKER ) røyk.....huden lukter jo også.

Kjipt og måtte bade bebin hver gang man har vært sammen med bestemor.

Lillen lukter jo såå godt vanligvis, blir så lei meg når noen som røyker holder han i fanget og "smitter" over den ekkle røyk- lukta til bebin min.

Føler dette er et problem =0(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...