Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns de er så utrivelige på NAV av jeg gruer meg til å ringe de. Har hatt en del problemmer med at lønnen min blir utbetalt i hytt og pine, og det er aldri noen som kan svare meg på hvorfor dette skjer eller er villig til å svare meg på når jeg kan forvente å få lønnen min f.eks denne måneden når jeg har barnedåp med 50 gjester og faktisk er helt avhengig av å få pengene mine til avtalt dato.

Blir bare satt over til andre hele tiden, og de jeg blir satt over til skjønner ikke hvorfor jeg har blitt satt over.. Dessuten er de spydige og legger gjerne på uten å si "hadet". Jobber selv som legesekretær, og det ville aldri falt meg inn å være så lite serviceinnstilt og lite hyggelig på telefonen. Skulle tro jeg tagg om penger jeg ikke hadde krav på. Begynte nesten å grine på telefonen i stad da hun jeg snakket med gjentok det hun nettopp hadde sagt langsomt og tydelig som om jeg skulle vært dum..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, da har du vært uheldig! Jeg har snakket med NAV flere ganger og bare opplevd hyggelige og hjelpsomme medarbeidere. Men det er sikkert der som alle andre steder - at det er "råtne epler" i kurven.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...