æsj altså! Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Jeg søker på forskjellige jobber for tiden. Skal ut i jobb i august, når minstemann begynner i bhg. Jeg er lærerutd, men mangler noen fag, så derfor får jeg bare vikariater... (Fagene jeg mangler burde jeg ta ja, men klarer ikke motivere meg) Det får jeg sikkert i høst også, men ønsker så gjerne noe fast. Alle jobbene jeg søker på har mellom 20 og 200 søkere, så det er jo ikke akkurat lett å få noe.... Arrg.. Hva skal man gjøre når man vil ha en jobb? Starte eget firma? Tjihii, det hadde vært noe. Trøster meg med at alt ordner seg for snille jeneter:)
Jente89 ♥ Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Hei.. Jeg vil bare anbefale deg å søke der dem ikke søker folk, om du skjønner, for der kan det være lettere å få jobb enn der dem faktisk søker etter folk.!
alvefrøken Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 trøst deg med at her i Trondheim, er det gjerne 500-700 søkere pr skole, som kanskje har utlyst et par vikariater
meg & to små vampyrer Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Jeg kjenner meg igjen i situasjonen din. Er ikke lærer, men har 4 års høyere utdanning og får ikke jobber. Her er det også mange søkere. Om du kan, bør du bruke frustrasjonen over manglende jobb til å ta de faga du mangler så snart som mulig! Og så kan du f.eks. også som pedagogisk utdannet søke mange andre steder enn skoler, f.eks boliger for pu, offentlige kontor osv..
petite fleur Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 Har akkurat samme problemet, bare at jeg har fullført lærerutdannelsen og har jobbet 1 år. Det er nå lagt ut 8-9 ledige stillinger, jeg stiller selvsagt laaaaangt bak i køen da det er lærere med 10 års ansennitet som også søker. Det er veldig vanskelig å få fast stilling her, gjennomsnittlig 7-8 år. I desperasjon har jeg søkt all slags jobber, i nøden spiser fanden fluer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå