Gå til innhold

Flere babyer som IKKE snur seg enda?


mamman til snupp

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja min snur seg ikke. men han liker å ligge på magen. tror ikke det er lenge før han snur seg. han har begynt å dra seg bakover. så nå e han over alt i stua. men det med rulling kommer etterhvert tror eg:)

 

Min baby e 5 mnd, ble det 18 april

 

ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh... var jo godt... mi er født 26/11 men ruller ikke.....

 

Og INGEN babyer er like, så må bare prøve å ikke sammenligne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja da! Gullet mitt er også født 30.11 og snur seg heller ikke ennå. Han legger seg godt over på siden da, så sannsynligvis er det kanskje ikke så lenge til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pjokken min ble 5 mnd 15 april og har ik rulla enda. Men han leggger seg oxo godt over på siden så kommer nok snart. Han liker å ligge på magen da, og drar seg rundt i ring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lille Helena snur seg heller ikke enda. Hun ble født 11.11. Hun liker ikke å ligge på magen heller, men vi øver masse nå for tida og er blitt litt mer utholdende etter hvert. Dette med rulling stresser jeg ikke så mye med enda - har lest at det ikke er vanlig at de gjør det før de er 6 måneder, så da orker jeg ikke sammenligne henne med babyer som klarer det når de er 3-4 måneder :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen rulling her heller, han ble født 06.11. Men har bjynt å legge seg på siden iallfall. Føles litt rart når storesøster bare var 3 mnd når hun snudde seg over på magen selv... Men stresser ikke noe med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Snuppa vår trives godt på ryggen. Er veldig rolig og ser ikke ut til å ha ønske om å snu seg. Det kommer når det kommer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle svar! Da er det ganske vanlig da ser jeg! Hun begynner ihvertfall å trives bedre på magen nå da. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...