Torpekjærringa Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 har så lyst til å prøve...har litt sånn halvlang/halvkort... oppklipt frisyre Hvor mange exentions satt du inn? hvor mye kosta det? hvor lenge varte de?
2søtesmåh Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Dytter jeg..Har lyst til å prøve selv.... Men har sett noen skrekkeksempler på "bustete" extencions (virker som om de blir fort "slitt"), og veldig "Ujevn" frisyrer når de begynner å falle ut... Man får vel satt de inn igjen, de samme, har jeg hørt, og at det da ikke er så dyrt å få det gjort.....
cherry coke Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Rop på monajenten. Mener hun sveisa på hår for ikke så lenge siden=)
celsan Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 Jeg har satt på hår flere ganger,alltid vært fornøyd med resultatat. Jeg har langt hår selv,men setter på for å få litt fylde og litt lengde(føler ikke at hatt noen problemer med det,grer det med en myk børste,kan ikke se at det ikke er mitt hår. På fredag skal jeg sette på 30 punkter,det betaler jeg 600 kr for.
Torpekjærringa Skrevet 22. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. april 2008 600? oi...så billig ? jeg har veldig tykt hår selv, da trneger jeg vell flere hundre for at det skal se naturlig ut da eller? hm....høres veldig dyrt ut dette !
Lillesnuppis Skrevet 22. april 2008 #7 Skrevet 22. april 2008 600 kroner for 30 punkter!!!! Da kan du umulig ha gjort det i en frisør salong. eller så har du en venninne som jobber i salong så du betaler kun for håret og ikke lim og påsetting... For dette er nemmelig super dyrt. Å tar lang tid.
celsan Skrevet 22. april 2008 #8 Skrevet 22. april 2008 Ja er fornøyd med prisen.) Er en "venninne" som er frisør. det spørs jo hva du vil oppnå med ekstra hår,siden du har tykt hår så regner jeg med at det er lengden du vil ha.
**Frøken84** Skrevet 22. april 2008 #9 Skrevet 22. april 2008 Jeg har fått pris på 5500 ca. og det var vell 200 fester!
Torpekjærringa Skrevet 22. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 22. april 2008 Ja, det var egentlig den prisen jeg regna med ja ) dyrt er det...... men klarer ikke å spare selv - og før jeg får langt hår selv...er jeg for gammal til å ha langt hår ) hihi
klg,2 boys now:) Skrevet 22. april 2008 #11 Skrevet 22. april 2008 gjort det mange ganger.koster ca 5000-6000 for en bra jobb.vil anbafale deg å sette på remser hvis du skal ha full forlengelse,ser mere naturlig ut.ser ikke så spagetti ut da.har mine ca 2-3 mnd men da er de kommet såpass langt ned at jeg synes det er ubehalgelig.du kan ha de lenger enn det å.det var ikke lang tid å sette de i. bruker max30min på å sette i remser.litt lenger tid med punkter.hvis du skal ha full forlengelse med punkter bør du ha 150-200punkter.til oss koster punktet 85kr stk.så moro med langt hår:)
Gjest Skrevet 22. april 2008 #12 Skrevet 22. april 2008 Jeg er frisør og har jobba mye med dette. Jeg har kjøpt hår på qxl når jeg har handlet til meg selv. >Der får du 200 fester for under tusenlappen og er veldig fornøyd med det håret hvertfall. Mye billigere å handle der å og få en frisør til å sette på det. Da sparer du mye. Er nok ikke alle frisører som vil, men du finner nok noen som tar på seg jobben. Jeg jobber ikke lenger med det i salongen jeg jobber nå, men jeg setter på en del privat. Og de jeg har satt på er også veldig fornøyd. Sitter ca 6 mnd hvis det blir satt på riktig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå