Gjest Lesehesten stolt mamma til 2 Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Hei jenter I dag skal jeg på 2.gangsintervju og lurer litt på hva som skjer der kontra det 1. intervjuet. Har aldri vært på 2.gangsintervju før. Hva er det vanlig at de spør om der? Noen som har noen gode tips til smarte spørsmål jeg kan komme med? Tar i mot all hjelp med takk. Ps. det er snakk om en jobb som logistikkonsulent
La Perla Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Jeg vet ikke, men kan jo dytte. jeg tror du får mer spesifikke spørsmål som går gå selve jobben og arbeidsoppgavene. kanskje du får en elle r annen oppgave du skal løse.Lykke til.
meg & to små vampyrer Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Hei, var på et slikt et for noen uker siden. Mer arbeidsspesifikk spørsmål ja, endel tenkte situasjoner som kan være relevante for jobbem som du må ta stilling til kanskje? Rett og slett en grundigere vurdering av de som person opp mot selve jobben. Jeg fikk en praktisk oppgave også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå