* 5 om dagen * Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 hvor mye gjør dere i huset da?? lar dere det seile og tar det når dere kommer hjem? eller som meg, huset er fullstendig blåst, rydder og vasker i alle rom(ja,vet det er teit men)det er så godt å komme hjem da, sånn som nå etter 2 uker så er det nok å gjøre med alt tøyet som skal vaskes, og da er det godt å ikke ha masse annet også. også henger jeg alt skittentøy opp, så det ikke ligger og mugner... hva gjør dere?
*bolla pinnsvin* Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Lar det seile sin egen sjø, bortsett fra at jeg vasker alt tøyet, for man har jo som regel god bruk for ledig vaskemaskin når man kommer hjem igjen
Gjest Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Henger ikke opp skittentøy - hvorfor skulle det mufgne? Men ellers vasker og rydder jeg alle rom. Skifter også sengetøy og passer på å ha en god middag i fryseren.
Lillesnuppis Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Rydder så det er ok å komme hjem, men vasker ikke. er jo blitt støvete igjen når vi kommer hjem. Hvorfor vaske ett hus det ikke skal være noen i på 2 uker.
Twintipp og himmelblå Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 Som deg. Klarer ikke tanken på å komme hjem til et rotete hus. Jeg vasker og rydder. Setter plantene i badekaret, rer sengene pent etc.
Gjest irismor Skrevet 22. april 2008 #6 Skrevet 22. april 2008 Ryddet og vasket alt som trengs, klesvask og gulv. Deilig å komme hjem til rent hus. Kjedelig å starte rett etter ferie med full husvask.
Begooz Skrevet 22. april 2008 #7 Skrevet 22. april 2008 Liker å komme hjem til et ryddig og rent hjem. Jeg liker også å stå opp om morgenen til et ryddig hjem, så jeg tar alltid en liten ruskerydd før jeg legger meg.
* 5 om dagen * Skrevet 22. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 22. april 2008 nei vasker...er jo ikke nødvendig, men da går tiden litt ...hehe... også synes jeg det er ok å ha det greit, for vi har folk til å se til blomster og kattene, så da er det lissom min måte å gjøre i stand huset på... og 1 gang vi dro, så hadde jeg ikke hengt opp våte håndklær vi brukte til siste dusjen, og de var mugne, så de måtte jeg kaste. så det er bare det som er litt fuktig jeg henter opp da...
Gjest Skrevet 22. april 2008 #9 Skrevet 22. april 2008 Jeg rydder og vasker, og når vi går ut døra er alt blåst, skittentøyet vasker jeg før vi drar, for det lukter fort ekkelt... Sist glemte jeg å ta ut bosset... etter å ha tømt kjøleskapet, og vi var borte i 2 uker, herlig lukt å komme hjem til!!!! Fysj!
* 5 om dagen * Skrevet 22. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 22. april 2008 godt det ikke bare er meg da...deilig å komme hjem etter 2 uker, og slippe og gjøre rent alt sammen...og søpla og kjøleskapet,asså, maten da, må ut ja. også vann i vannkokeren, sist glemte vi det, og den rustet...hehe..sikkert dårlig kvalitet da men, det var ikke vann dråpen igjen i den. Jeg bruker fryktelig mye tid på å gjøre huset i stand, men jeg liker det, og har huskelapper på alt, så jeg ikke glemmer noe...
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 22. april 2008 #11 Skrevet 22. april 2008 Jeg jobber hver 3.helg (pendler) og da er det greit at det er nogen lunde okej når jeg drar, så slipper jeg så mye styr i vaktperioden (noen dager hjemme inni mellom). Men når vi reiser bort-bort så er det blåst. Hater å komme hjem til rot og skitne klær og full oppvaskmaskin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå