Gå til innhold

Er magen min virkelig sååå stor...? (magebilde)

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Alle" kommenterer at denne magen er sååå stor.. "Er du heeelt sikker på at det ikke er to inni der?" Hmmm....

Jeg synes nå ikke det selv, men hva synes dere...? Er i uke 32 nå.

Takk :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i uke 37 og er større ihvertfall.. men magen har ikke vokst så fort de siste ukene, så var vel noe sånt i uke 32 jeg også.. alle har jo en mening om kroppen din når du er gravid.. litt kjipt!!

Synes magen din var fin jeg!

Skrevet

nei himmel ! min er like stor og jeg er 28 uker på vei

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Jeg får også slike kommentarer rett som det er. 31+6 i dag og min er omtrent det samme som din...

Jeg synes du har fin mage jeg :-)

Skrevet

synes du har fin mage jeg:)

jeg er 23+6 å har nesten like stor mage jeg :)

Skrevet

jeg er 33+2 i dag og er nok større en deg.. så var nok som du for tre uker siden og får også høre sånne sjokkerte kommentarer om hvor stor jeg er stadig vekk. I dag var jeg hos jordmor og hun sa at at magen var stor, det var ikke så arti når hun sa det, føler jo selv at den er passe stor egentlig, men nå tenker jeg bare jeg er SVÆR. neida. skal vel være glad for det, det må jo være et tegn på at ungen har det bra det:)

Skrevet

Heisann! Ser at du har termin dagen før meg :) jeg har også fått kommentarer ang magen min. Spesielt fra jordmor!! Om at hun synes den er stor... Jeg ba min samboer sammenligne din og min mage og han synes de var rimelig like :) Ikke synes jeg at jeg er så kjempe stor heller... Jeg er stolt av magen min jeg :)

Skrevet

Syns du har akkurat passe mage jeg. Er i uke 28 og er bare litt mindre en deg. Og jeg har fått komentarer på hvor liten mage jeg har???? skjønner du!!!! :-).... Tror ikke folk tenker seg om av og til, og tror også at de som har vært gravid før, ikke helt husker hvordan de så ut he he. Drit i de, magen er super fin den, og den er akkurat sånn som den skal være.........:-)

Skrevet

Jeg har termin 7 juni. magen min er omtrent like "stor" som din. Jeg har også fått høre at jeg er så stor, er det to der inne? eller nå er det vel rett før...

Mange som er " eksperter på mager og hvor stor man skal være"

Svigermor var den værste....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...