Novemberbolle Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Søren og, gruer meg som en liten unge. Er så utrolig redd for at det ikke er noe liv der inne... Har en sånn ekkel følelse denne gangen, uten at jeg helt vet hvorfor.
C@milla *EMIL* Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Jeg kjenner meg egentlig igjen i det.. Har vært på ul mange ganger nå, men syns det har vært fælt foran hver gang. Jeg ønsker deg lykke til, og tror og håper at alt er bra! Klem
mamma til 2 skjønnheter Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Skal love deg at du går ut ifra der med et smil rundt munnen :-)
Novemberbolle Skrevet 22. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. april 2008 Får virkelig håpe det... Men har som sagt en så ekkel følelse.
Gjest Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 Første gangen jeg skulle på ul hadde jeg mange forskjellige følelser i kroppen. Jeg gledet meg, jeg gruet meg, jeg ville se, jeg ville ikke se. Var innmari redd for at jordmoren skulle se at noe ikke var som det sku. Og det er helt normalt å føle en slik frykt. Det er morsinstinktet vårt som slår inn og sier at vi ønsker det beste for barna våre. Ultralyden våres var ingenting å grue seg for. Vi fikk se en liten og veldig livat baby. Og jordmoren sa at alt så ut til å være som det sku. Vi fikk en ultralyd til litt senere pga mulig vannavgang da jeg var 29+1 på vei. Jeg visste jo at det var liv i nurket våres, for h*n sparket og slo meg ofte den dagen. Men jeg var redd for at legen skulle se noe galt eller at fødselen skulle starte. Men det var ikke vannavgang, babyen vår hadde det strålende (selv om h*n ikke likte at legen trykket på med ul-apparatet) og alt så ut til å være som det sku =) Jeg forstår veldig godt at du gruer deg, men jeg tror nok at det er helt ubegrunnet. Mest sannsynelig er alt akkurat som det skal være der inne =) Lykke til da =)
Gjest Skrevet 22. april 2008 #6 Skrevet 22. april 2008 med nr en gledet jeg meg bare, var egentlig ikke spesielt redd. denne gangen hadde jeg en skikkelig dårlig følelse. var mere nervøs for timen enn at jeg gledet meg egentlig, men alt var jo bra med den lille.. så hadde jo ikke noe å grue meg for. vet ikke om det har noe å si at man har en fra før så da vet man hva man kan miste på en måte. og bare tanken på å få et svar på at noe er galt eller ikke lever er jo helt forferdelig. men det går nok like fint med deg som med meg. baby er nok frisk som en fisk. tror det er ganske vanlig å tenkte det værste osv når man er flergangsfødende. venninna mi var like dann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå