Gå til innhold

Så inderlig LEI all denne snøen!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hører at våren har kommet sørpå og jeg unner virkelig alle dere som har fått vår det. Men her hvor jeg bor snør det, snør det, snør det og snør det. Verandaen, som nesten var blitt bar, har en halv meter snø igjen. Det er vanskelig å finne parkeringsplasser til bilene og snøskavlene gjør veiene smale og uoversiktlige. Vinterjakka til jenta mi har egentlig blitt for liten men kan jo ikke pakkes bort så lenge vi ennå har vinter. Den nye vårjakka frister og venter på å bli brukt. Vil ha VÅR NÅ!! Det er jo mai snart for svarte svingende. ARGH! (jada, jeg vet hvor vi bor og alt det der, er bare litt værsyk nå).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg skjønner deg veldig godt, det føles som om våren aldri kommer...

her fikk vi et kraftig snøfall i påska, da var det bart og fint før det...så litt mørkt på det da, men i løpet av en god uke,var det lite igjen,så det er jo en trøst at når snøen kommer sent, forsvinner den fort igjen...

så bare vent, våren kommer nok snart :-DD

Skrevet

Holdt på å grine når det snødde forrige uke.

Men nå er endelig våren kommet ser det ut til.

*glaaaaaaad*

Synser synd på deg som sitter der i all snøen.

Skrevet

Her snakkes det faktisk om å flytte sørover pga den forbanna snøen....Har bodd på østlandet i 12 år, men flyttet hjem fordi jeg ville være i nærheten av familien (mammaaaaaaaa). Men siden mamma og pappa også vil flytte sørover - i hvert fall akkurat nå da, pga snøen - så blir det kanskje snøfri 17.mai på oss om noen år.....;-)

Skrevet

Vi skal flytte til det sentrale østlandsområdet (hehe) nå i juni, og jeg GLEDER MEG! Lei, all denne møkkavinteren. Er ikke skapt for dette klima vi har i nord. Jeg vil ha vår når det er vår, og det er det større sjangse for å få sørpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...