Gjest Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 dette blir den første 17mai med tulla våres, så gøy og høre hvordan dere som har flere barn gjør det
Gjest Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Eldstegutten går i tog med barnehagen sin. Jeg og minstegutten ser på Korpsmusikk er spennende - og trommen litt skummel. Etterpå skjer det flere aktiviteter i vårt nærmiljø. Vi er gjerne med på div. barneleker. Deretter møter vi familie for god mat. Is og ballonger hører med.
Gjest Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Nå er det tullas andre 17 mai og vi skal følgende (dersom jeg ikke føder først:p) Se på toget, spise lunsj i byen, svinse en tur innom tivoliet (som er tradisjon i Drammen), og så satser vi på finvær så vi kan grille på ettermiddagen!
LegallyBlond Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Først går vi i tog, går sammen med barnehagen til eldstemann (der også minsten begynner til høsten). Toget stopper på barneskolen her, der det er leker for barna, salg av mat og is, taler, sang osv. Utendørs om der er fint, innendørs om det er regn (idrettshall). Der er vi så lenge det er aktivitet. Etterpå reiser vi sammen med familien og spiser hjemme hos en av oss, enten grillmat, spekemat e.l og så har vi kaker og sånn til dessert.
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 Jeg dropper hele feiringen og stikker på hytta, bare tanken påalt det styret med en 6 mnd gammel tulle er mer enn jeg orker! Så disker mormor opp med all den gode 17. mai maten på hytten =)
Gjest Skrevet 22. april 2008 #6 Skrevet 22. april 2008 Mathea er bare 6mnd så mulig vi også bare stikker en liten tur til byen og innom tivoliet i Drammen, for så hjem og spise god mat .. for besøk av mamma og pappa
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 22. april 2008 #7 Skrevet 22. april 2008 Første 17. mai var lillgutt 4 mnd. Da lå han i vogna når vi så på tog. Så dro vi til byen, og spiste god mat. Og hjem for å spise kaker etterpå (jeg har bursdag da) Andre 17. mai var han 1 år og 4 mnd. Da fulgte han spent med på barnetoget (var pittelitt skummelt med så mye lyd). Så dro vi på skolen og spiste kaker sammen med mamma og pappa, svigermor og svigerfar. Så dro vi og mamma og pappa til byen, og møtte flere i familien. Dro hjem, og spiste masse god mat, og kaker etterpå. Tredje 17.mai blir i år. Jeg gleder meg veldig. Nå er han 2 år, og kommer nok til å få en fiin dag:)
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 22. april 2008 #8 Skrevet 22. april 2008 pøh, tillab du skal føøøøde du ! :-D
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 22. april 2008 #9 Skrevet 22. april 2008 dette blir første 17mai til snuppa, da er hun 81/2 mnd. vi skal en tur til byn for å se toge(pappaen er jo russ så) så skal vi hjem å spise med familien så skal vi nok en tur tilbake til byn, kansje en tyr innom tivoli å ellers gå i se litt. kansje vi skal se fyrverkeriet på kvelden, vet ikke enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå