pusi og lille pusi:) Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 e så klar før å komme mæ inn på 3 tri...
C@milla *EMIL* Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Å du e heldige.. Har enda 6 uker igjen jeg.. ) Lykke til
skalha1t etter3.pp Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 ååå..heldigris..gler mej til den tida ej oxo..ej so e bære 13 veke på vei
pusi og lille pusi:) Skrevet 22. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. april 2008 takk takk:) de 6 uken kommer nåkk t å gå kjempe fort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå