Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Om morningen etter første måltid, alt i fra 6-8 (ammer) så får ikke lillegutt på 9,5 uker sove. Ser på han at han er kjempetrøtt, kjemper for å ha øynene åpen. Men skriker like fælt, får ikke sove. Har prøvd bæring i babybjørn, vugging i armene, synging, lekegrinden, gulvet, lammeskinn, vognen etc... Men roer seg ikke før etter lang tid. Hyler med smokken i, hva i all verden kan vi gjøre da? Er noen ganger sann resten av dagen også, men verst om morningen. Andre tider på døgnet går det an å roe han med noen av metodene over...
Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Er du helt sikker på at han ikke gråter fordi han fortsatt er sulten? Jeg hadde prøvd å roe han litt ned med mme eller sukkervann. Noen ganger kan mm inneholde magevondt. Er det noe du spiser som han ikke tåler? At han sovner bedre utpå dagen kan bety at han rett og slett bare er utslitt.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 HI igjen.... Han er ikke fortsatt sulten, har prøvd gjentatte ganger og gi han brystet- byttet side tom. Men han vil ikke ha mer... I dag hjalp vognen, da sov han i 40 minutt. Så våken og på an igjen- da var det Babybjørnen som hjalp. Nå sover han enda og er på vei til å våkne, ca 3 timer siden sist måltid...
Sunniva78 har to små Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Her bruker mini å bli trøtt ca 1- 1 1/2 time etter at vi står opp. Det slår aldri feil. Så da bysser jeg ham før han begynner å sutre. Da legger jeg ham på en pute oppå låra mine, og bysser frem og tilbake. Med smokk i munnen og klut på kinnet. Så legger jeg ham i vogga. Er ikke lange blunden på formiddagen, alt fra 30-60 min. Ikke sikkert gutten din heller trenger noe lengre dupp på formiddagen? Han har en lengre dupp rundt i 11-13- tiden, da kan han sove i 3-4 timer. Da er det trilletur, for da sover han så godt:-) Det går seg nok til skal du se:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå