Gå til innhold

Kaffe------------skål-------*gjeeeeeeeeesp* +en liten gla liste, samt HAT liste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sol

Sol

Sol

Sol

-------------------

Syke barn............grrrrrrrrrrrr på en slik fin dag, mulig det burde finnes et sted man kunne plassere de syke barne slik at man faktisk kunne få nyte denne solen som først er her!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mornigs gamla:-) tipper du nyter den billige pulverkaffen din nok en morra:-) her har jeg nettopp fått påspandert en skikkelig megaherlig espresso av et eler annet slaget:-) Trist at ungene ddine er syke i dag, så..god bedring til de:-)

Skrevet

Takker for det=)

Men syntes du tar hardt i her når du sikkert har stått og hoppet på en gammel kaffemaskin som spyr ut grut i store og små mengder.................Du skjønner Yppert, når kaffen setter igjen *melkebart*....det er et hint...........!!!=)

Her er det kaffe av beste sort som glir ned med smil om munnen når jeg tenker på kaffebarten din=)

Skrevet

Det er godt med kaffe.. bedre med sol.. best med snart-unge-i-barnehagen-og-treningstid!

Skrevet

Ja........du måtte liksom bare gni det inn på det groveste her..........!!=) Mulig du burde inntre her som sykesøster, slik at jeg faktisk får kommet meg ut for å suge til meg solen her!!!=)

Skrevet

Da legger jeg løpeturen oppom deg, bare for å være grei. Og det rimte til og med.

Skrevet

jasså????? Min double action moccacoffe maskin til 85000 spenn er pokker meg ikke noe som gir kaffebart tjukka!!! Du er bare pottesur for at jeg kan menge meg med godsakene mens du sitter der med din billigtrakter fra Lefdal til 176,90 kr. yæææææækkkk... :-)

Skrevet

Jasså.................???!!=) SÅ det tok deg så lang tid å få skrapet vekk kaffe restene!!!=)

Her er det beste sort av expressomaskin, melkeskummer og to expresso uttak, slik at jeg faktisk kan gjøre i stand to stk sammtidig=)

Så si i fra når du ønsker *virkelig* kaffe og ikke det stein harde skvælet du drikker som trengs hammer og meisel til å fjerne rundt munn din gammelen=)

Skrevet

Ja det syntes jeg er på sin plass faktisk=)

Skal legge fram dagens middag slik at du kan ha den klar når jeg kommer i kveld=)

Skrevet

Hør her syke kjærring:-) At de posene fra Nescaffe, regnes ikke som kaffe for oss notoriske kaffekjennere som meg.. at du bruker foodprosessoren som kaffekvern og later som du har en 2 spalta kaffemaskin, får meg bare til å synes synd på deg:-) Ta turen heller hit du så skal jeg spandere skikkelig kvalitet på deg tjukka:-)

Skrevet

HEI...du.....selvom du har fått i deg kaffegrutt på det værste så trenger du ikke kalle meg Kjærring.................Greit jeg kan gå under *psyko* til tider..........MEN KJÆRRING!!!!? Hææææææææææææ???

Pass deg du så skal jeg søren meg tilføre den såkalte høystandarkaffen din noe så lammelsen setter inn.....HOHOHO..... fantasien min koker her=)

Skrevet

Hater skikkelig fint vær når man må sitte hjemme, ingen å dra ut å nyte det sammen med fordi ungen har brannkopper overalt :(

Skrevet

Kun hat her idag gitt...

Dyre, fåkkings flybilletter!

Lånekassa. HAT!

Skrevet

Ja, for ikke å glemme

Luselønn!

Skrevet

Lønn for lus tydeligvis.. Man blir lønna som om man er ei lus, og ikke har faste utgifter å betale.. =P

Skrevet

Hmmm...jobber i feil bransje du da, leste på nett i stad at de som gikk ned x antall kg på jobb fikk ekstra bonus.....Så da må jo lus i utgangspunktet være genialt=)

Skrevet

Jobber i helsevesenet, seff... =P

Jøss, hvilken jobb var det da? *søke med en gang*! =P

Skrevet

Hehe....et testforsøk de har i utlandet vist nok på noen.....men mener at det var et varmere sted så da kan du slå flere fluer i en smekk da=)

Skrevet

Ahaaa... *vurdere muligheten mens jeg trøstespiser is og ser frustrerte* ;P

Skrevet

Mulig de i frustrerte fruer også har fått en slant for å slanke seg, eller å holde seg der=)

Skrevet

9kke hør på angelicas slanketips:-) Ikke rart man blir slank med de kokkekunstene hun har:-)

Skrevet

De kan ikke være verre enn mine uansett.. ;P

Skrevet

jasså?? tilhører junkfoodekspressen du også da:-)

Skrevet

NajNajnNaj.. Jeg overdrev vel litt der, jeg er jo faktisk flink til å lage mat! Hehehe.. ;P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...