Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Vi skal gå en tur i solen, men er ellers blank og trenger ideer.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Jeg er på jobb og poden i bhg... hehe. Men skulle gjerne vært hjemme i dette knallværet. Poden elsker å være ute, så da hadde vi nok vært det:)
Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Storshoppe,min eldste datter skal ha selskap,så det blir masse shopping,ellers vaske å spyle altanen å plante blomstrer.Kose meg rett å slett;)
Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Nå skal vi snart ut i solen. Seinere skal jeg på kurs. Og i ettermiddag er det ut igjen. Må benytte det så lenge det varer ingen som vet hvor lenge vi har det flotte været.
Gjest Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 Gutten er i bhg og jeg er sykemeldt med bekkenløsning. I dag skal jeg sitte/ligge/stå ute i solen også skal jeg på sv.skapskontroll kl. 11. I kveld skal vi grille : )
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 22. april 2008 #6 Skrevet 22. april 2008 Har vært ute nå ett pat timer. Nå ligger lillemann og sover, så blir det litt mat etterpå før vi skal ut i solen igjen Er så deilig nå med godt og varmt vær.
maria isabell Skrevet 22. april 2008 #7 Skrevet 22. april 2008 norsk stil, fysiso og handle litt:) lurte på å besøke mine besteforeldre:)
<3 Jentemafian <3 Skrevet 22. april 2008 #8 Skrevet 22. april 2008 Er på jobb nå slutter halv 4 henter snuppa i barnehagen så skal vi på tivoli. gleder meg masse. Nyte den herlige solen som er ute
MiniBassen Skrevet 22. april 2008 #9 Skrevet 22. april 2008 Er på jobb til klokken 16:30. Så er det rett hjem for å spise svigermors pittsa ute i sola! : ) Ahh... Gleder meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå