Gå til innhold

Skal til legen i dag jeg......


Scorpiogi

Anbefalte innlegg

Har skrevet på skravle i går, og i dag skal vi til legen fordi jeg er så deppa og lei meg hele tiden.. Må si jeg gruer meg en god del! Er litt redd for det skal gli over i noe lite moro...

Men skal bli godt å ta tak i problemet sånn at jeg kan begynne å glede meg til småtten i magen snart...

 

Er forresten 24+3 nå.... begynner jo å bli ordentlig gravid nå snart.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at du gjør noe med det! Sikkert fint med litt hjelp utenfra.

 

Lykke til, det går nok bra skal du se:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får den hjelpen som trengs... Jeg kjenner meg litt igjen fra svangerskapet med minstemann.... Og barseltiden..

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette går så fint, Scorpiogi!!! Du er kjempe tøff som tar tak i dette. Du får holde oss oppdatert. Vi er her for deg vet du!!

 

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :)

 

Var hos legen idag ja, med full backup(både mann og guttungen var med)

Det gikk egentlig ganske greit. Satt hele tiden med klump i halsen men fikk til å prate i hvertfall. Han spurte ofte de rette spørsmål så jeg fikk lov å bare nikke litt av og til..flink lege, og han tok det seriøst.

 

"Diagnose" fikk jeg etter å ha svart på et sånn skjema, moderat depresjon.

Så ble sykemeldt 50% fram til slutten av juni og skal inn til han på samtaletimer i tillegg til kontrollene. Han hadde tro på at det skulle bli bedre..

 

så utrolig godt å være ferdig!! måtte gråte en skvett i bilen hjem da, men det gikk mye bedre enn jeg trodde... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at du tørr å ta tak i det, det er et stort skritt i riktig retning. Ta godt vare på deg selv nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du fikk hjelp! Nå må du ta det med ro og passe godt på deg selv. Er ikke så lett å glede seg over å være gravid når man har en aktiv tass fra før uansett, depresjon eller ikke. Synes magen er mest til bry akkurat nå selv!

 

Kanskje du rett og slett må tenke litt som Vera Michaelsen: Hjelp deg selv først før du hjelper ditt barn! Det er henta fra brosjyren på flyene ang. oksygenmaskene... Du er ikke til noe hjelp for barnet ditt dersom du ikke klarer puste lenger liksom. Kan være lurt å tenke sånn av og til har jeg funnet ut. ;) Jeg må oftere og oftere gjøre mitt først før jeg hjelper Linea... ellers tilter jeg helt!!!

 

Du får skrive ut ting her hvis du trenger det. ;)

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flink du er som tar tak i det. Og godt du har en lege som tok det seriøst! Håper du får tid til å roe ned og virkelig nyte at det blir lysere og grønnere ute :-)

 

Og trenger du en utblåsing er det bare å gripe tastaturet og hyle det ut her ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...