Jeena Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Hei, jeg har en sønn på 5 uker som ofte er plaget med luft i magen. Det virker ikke helt som det er kolikk, men han presser og sliter veldig med å få ut luften. Dette virker veldig ubehagelig for han, og jeg vurderer å bestille time hos kiropraktor, da jeg har hørt at det kanskje kan hjelpe. Jeg vet generelt lite om hva kiropraktorer egentlig gjør, og er litt redd for om det kan være litt "voldsom" behandling for de små...? Er det noen her som vet hvilken behandling vi kan regne med å få der?
*ale* Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Vi gikk med mini her som baby.. Hjalp bra. Det knaker litt men er ikke vondt for de... De sjekker kroppen, her fant han låsninger i ene hofta som han knakk opp...
Gjest Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Min gutt gikk til kiropraktor fra han var 6uker og hadde 3 behandlinger. Vi fikk time pga kiss og kolikk. Min gutt ble ikke "knekket", bare massert hardt, men ikke så hardt at han gråt. Det hjalp veldig etter bare første time. Hos babyer er det veldig vanlig at de sliter med luft i magen. Det er vel først når det går ut over avføringen at man henvises til kiropraktor. Husk å legge babyen din på magen - det kan hjelpe.
Ulldott Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Jeg har vært hos kiropraktor med jenta mi. Hun hadde kolikksmerter. Kiropraktoren "knakk" opp et punkt i ryggsøyla hos tuppa. Hun ble bedre av kolikken etterpå. Det hjalp også på å få ut avføring. Før først behandling hadde vi ikke hatt bæsjebleie på over to uker. Bæsjen kom på vei hjem fra behandling. Hun skrek litt akkurat når kiropraktoen "knakk" men gav seg med en gang hun ble tatt opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå