SugarIntheMorning Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 God morgen:) Noen som vet om man kan ta ut engelske pund i minibankene på Gardermoen? Vet man kan ta ut euro, men har aldri tatt ut pund..
* 5 om dagen * Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 eller så kan du veksle i den betjente kassen....
SugarIntheMorning Skrevet 22. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. april 2008 Takk takk:) Skal til London i morgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå