line_n & sara Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 er dette en bra deal? noen som vet? http://babyshop.no/wsp/babyshop/frontend.cgi?http://www.babyshop.no/wsp/babyshop/frontend.cgi?func=frontend.show&func_id=1885&template=product_info&open=20
lillegull:) Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 synes den er fin. tenkte å kjøpe sånn selv, men de har den ikke igjen der jeg bor ihvertfall.. jeg villa ha sort da:) spurte litt om den i butikken og de sa den var ganske trang, men ellers bra, så ikke vet jg... kjøpte meg heller en quinny freestyle sportsvogn jeg:)
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Den så jo tøff ut. Men ville ikke kjøpt en vogn med så små forhjul. Veldig upraktisk hvis du skal kjøre vognen ute på grus, brostein, snø osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå