♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Hvor lang tid tar det før dråpene begynner å virke? Jeg ble oppringt fra barnehagen midt på dagen i går. Merket ingenting da jeg leverte henne i går kl. 9.30, men to timer etterpå var det begynnt på det ene øyet. I dag ser hun ikke ut. Begge øynene er røde, hovne og klistret sammen. Har blitt behandlet siden 2-tiden i går.
*ale* Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Behøver ikke virke i det hele tatt. Svært ofte er det virus som gir infeksjonen, så da funker ikke dråpene.. Bare tull fra barhehagene det der, de har faktisk ikke lov å kreve behandling av det... (direktiv fra myndighetene).... Men er det bakteriellt så kan det ta et døgn eller to... Men det kan like gjerne gå over av seg selv på den tiden.... Vask med NaCl forsiktig og ofte, kan være vel så effektivt som medisin.
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 22. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. april 2008 Ok. Jeg var litt usikker på hva jeg skulle gjøre. Så lenge det er puss må hun ha medisiner, fikk jeg beskjed om. Vi får se det an da. Hun blir ihvertfall hjemme i dag også.
*ale* Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Ja stort sett alle bhg har den regelen selv om de ikke har lov... Irriterer meg grønn!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå