Gå til innhold

24 uker, hvilken mnd er jeg i da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen sierj eg er i 6. mnd, mne siden jeg har termin 12. august så kan jo ikke det stemme... Det er jo 4 mnd og jeg har ikke tenkt å gå 10 mnd gravid:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

5mnd... Jeg har termin dagen før deg.

Skrevet

hei..

samme her hos meg er i uke 25 og har termin 11 august..terminen er sikker men alt annet er i følge bim.

men 1 mnd i graviditet er ikke det samme som 4 uker.... 6 mnd er 26 +5 da er du fullgått..

1 fullgått måned: 4 uker + 3 dager

2 fullgåtte måneder: 8 uker + 6 dager

3 fullgåtte måneder: 13 uker + 2 dager

4 fullgåtte måneder: 17 uker + 5 dager

5 fullgåtte måneder: 22 uker + 2 dager

6 fullgåtte måneder: 26 uker + 5 dager

7 fullgåtte måneder: 31 uker + 2 dager

8 fullgåtte måneder: 35 uker + 5 dager

9 fullgåtte måneder: 40 uker

Skrevet

Takk! Den var kjekk!

Skrevet

Okay... så da er jeg 4 mnd? Men er jo halvgådd.... synest dette er snodig, men velger å si uker når noen spør=) Hehe... er 21 uker i morgen..

Skrevet

hei. jeg har funnet ut at bim teller er en uke foran deg nesten... jeg har termin 6 august og er i dag 25.2 i følge ultralyd og jordmor...

Skrevet

jeg har termin 15 august å i følge min jordmor er jeg 6 månter på vei nå. å jo vi går ti månter gravid.

en graviditets månte er 4 uker. det var iallefall d jordmoren fortalte meg.

Skrevet

Hvis du ser på kallenderen så finner du ut at det er mer en 28 dager (4uker) i en mnd! Mennesket går fravid i 9 mnd! trodde dette var noe man lærte på barneskolen jeg!!!!

Skrevet

Nåja, om man räknar som de flesta gör, att det är 4 veckor på en månad så är en graviditet 10 månader. Tycker därför inte det är så rart att tro att en graviditet är 10 månader...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...