frøkendings *fødeklar!* Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Herlighet så mye sutring det er her inne! Stakkars meg som jobber i butikk og må se på barn som spiser av bollen sin før den er betalt. Stakkars meg eg blir ikke like fort gravid som alle andre. Djeeeeeezez...burde gjerne vært laget en sutreside?
Bare™ Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Du som "plutselig oppdager at du er gravid igjen" har kanskje ikke gått i år og dag og ventet på to blå streker på testen? Tenk på de som har forsøkt å bli gravide i lang tid, det kan være et forsøk på utløp for litt frustrasjon over at "alle rundt en blir gravide"? Og bolle-i-butikk-debatten er vel ikke sutring, men et forsøk på en meningsutveksling om hva forskjellige mødre syns om det. Og der kom det vel opp en diskusjon om hva som var "rett og/ eller "galt".. Og uenige blir vi jo tilstadighet. Det er vel ikke noe å sutre over at folk krangler på en krangleside?
frøkendings *fødeklar!* Skrevet 22. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. april 2008 He he den vise har talt igjen:p Jaja...sutre sutre, forsøkene på utløp for frustrasjon høres veldig ut som sutring i mine ører. Sutring og angrepsforsøk på de som er født fruktbare. Sutrer ikke, eg observerer. Du er jo synsk og burde jo vte det.
*Lucky _baby* Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Frøkendings, jeg støtter JAPP 100 % i kommentaren hennes. Det kunne ikke blitt sagt bedre... Tusen takk JAPP:) Tenk deg godt om før du sier at noen sutrer over at de ikke blir gravide osv. det var veldig umodent sagt av deg, dersom du ikke vet hvor deprimerende det er å prøve å få barn, uten å få det til, så bør du heller ikke uttale at disse "sutrer". Dessuten, så kan alle selv velge hvilke tråder de vil lage, hvilke de vil lese, og hvilke de vil svare på.
Fru Banderas Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 Hvis du hadde innsett hvor dum du er frøkendings så tror jeg vi andre hadde hørt mye sutring fra din kant. "Å stakkars meg klarer ikke tenke" "Ååååhh det er så synd på meg som har underutvikla hjerne" "Bæsj, jeg skjønner ikke hvorfor folk ser ned på meg"
Bare™ Skrevet 22. april 2008 #6 Skrevet 22. april 2008 Kall meg hva du vil. For de som bryr seg, så sier det mer om deg enn om meg. Synd at du ikke fikk støtte i sutring di da. Hilsen den synske, vise:
frøkendings *fødeklar!* Skrevet 22. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. april 2008 Dersom eg var ute etter støtte så hadde eg nok uttalt meg et annet sted. Og , det er jo helt vanlig å kalle hverandre ting her inne har eg observert, så regner ikke med at noen bryr seg.
frøkendings *fødeklar!* Skrevet 22. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 22. april 2008 Du skal selvfølgelig få lov å mene at det er umodent sagt av meg at eg oppfatter den diskusjonen du sikkert skjønte at eg siktet til som en diskusjon med mye sutring. Eg mener det er like umodent å sitte å hentyde at de som blir gravide på f.eks one night stand blir dårligere foreldre. Som om folk selv bestemmer hvor fruktbar en skal være. Sprøyt!
frøkendings *fødeklar!* Skrevet 22. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 22. april 2008 Skjønner virkelig ikke hva det er med deg og det å måtte kalle folk ting, er det i mangel på bedre argumenter? Nei eg syns overhode ikke synd på meg selv. Har det helt fint takk, hva med deg?
Bare™ Skrevet 22. april 2008 #10 Skrevet 22. april 2008 Fordi om det er en krangleside, så betyr det ikke i at folk finner seg i hva som helst. Du bør ta deg en tur ut og få av deg litt sutreoverskudd- for jeg har ikke tenkt å være sutrehoggestabben din idag! Du får ta ansvar for din egen sutring! Det er ingen andre enn du som sutrer. Du trenger heller ikke besvare hvert innlegg to ganger, du fremstår nok engang som rett og slett litt sutrehurpete uten mål og mening... "Bare" fordi det er en krangle side?? De observasjonene dine er nok ikke gjort av en professor, akkurat Og hvorfor må du gå et annet sted for sutrestøtte? Du får det på sutrekrangle også- men du klarer jo ikke å krangle. Du bare sutrer og jamrer.
Ikkelektuell Skrevet 22. april 2008 #11 Skrevet 22. april 2008 Hvor svarer dingsefrøkna to ganger på samme innlegg, sa du?
frøkendings *fødeklar!* Skrevet 22. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 22. april 2008 Har eg bedt deg om å være noen sutrehoggestabbe? Isåfall regner eg med du kan vise til det. Og er det noen som er hurpete her inne så er det jo bare å se seg selv i speilet JAPP. Men det er vel greit så lenge du kan vise til høy alder og mange barn. Ja det viser jammen høy professor faktor det! Om eg hadde trengt deg som sutrehoggestabbe så hadde eg virkelig sett mørkt på tilværelsen, da hadde det ikke vært mange lyspunkter igjen, da måtte eg gjerne sutrert en smule!
Bare™ Skrevet 22. april 2008 #13 Skrevet 22. april 2008 Du bare jamrer og klager støtt. Går det sport i å blande innlegg?? Du som er rådgiveren i debattene som har med mine, dine og våre barn å gjøre. Håper folk har bedre vett enn å lytte blindt på deg. Oi, er jeg hurpete? oioioioioioi, nå såret du meg dypt og inderlig! Om du ikke tåler at folk er uenig med deg, eller sier sine meninger, burde du kanskje holde deg til Facebook og de du allerede "kjenner"... Så slipper du å klage over at hurper svarer på innleggene dine... Dakar...
frøkendings *fødeklar!* Skrevet 22. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 22. april 2008 *lol* rådgiver? jo takk for"komplimentet". Eg har ingen problemer med at folk er uenige med meg, helt i orden det, men hadde vært greit om mot-argumentene inneholdt noe annet enn piss som ikke har noe med saken å gjøre.
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 22. april 2008 #15 Skrevet 22. april 2008 Enig med JAPP.. Kunne vel funnet noen bedre eksempler på "syting"... å syte over at barna spiser boller i butikken kan vel knapt sammenlignes med å "syte" over at man ikke greier å bli gravid. Og bare så det er sagt, har jeg ikke sett mange som "syter" over det her på kranglesiden. Det gjør man som regel på forumet for de som prøver. Å klage over hva de er lei seg for på andre forum, kaller jeg uprofft.. du har tydeligvis ikke vært her så lenge.. eller så er du av disse tidligere anonyme.. Oppmerksomhet er du glad i hvertfall:) Hilsen barnløs "sutrekjerring"
Ikkelektuell Skrevet 22. april 2008 #16 Skrevet 22. april 2008 Er man glad i oppmerksomhet når man har andre meninger enn deg?
Lacey*har fått erta Skrevet 23. april 2008 #18 Skrevet 23. april 2008 Du kan jo bare la være å lese de innleggene du mener er sutrete! Er ingen som tvinger deg HI. Også er det vel ganske dobbeltmoral og sutre og klage over at alle andre sutrer? Eller tar jeg feil:)
frøkendings *fødeklar!* Skrevet 23. april 2008 Forfatter #19 Skrevet 23. april 2008 Så klart du tar feil:p
Lacey*har fått erta Skrevet 23. april 2008 #20 Skrevet 23. april 2008 ok, men da skal jeg gi meg. Trodde jeg hadde rett for en gangs skyld jeg
babygullz <3 vilde Skrevet 23. april 2008 #21 Skrevet 23. april 2008 Vi sutrer over alt, og så lager vi en krangel av d. Fordi alle har noe å sutre over, mest hverandre og andres meninger. Derfor heter d kranglesiden, fordi det som aller oftest ender med krangel, og ikke sutring. Sutring er noe som ender en krangel i barnehagen...buhuuu jeg slo meg tante fanny, og mona er slem! end of krangel på mona og mari.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå