♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 I dag så er det sol, blå himmel men bare 4 grader nå på morgenen! skal , skal ikke ta på strømpe bukse? han skal i barenhagen og vil evt ha strømpebukse i sekken sin så de kan ta på ut over dagen!
Bring_it_on!!:)) Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Nå er det vel litt mer en 4 grader her jeg bor.. Men skyfri himmel og ser ut som det blir en knall dag med 15 grader som i går.. Men tar på han strømpebuksene nå allikevel.. Vinden er sur..( men nå skal vi gå ned i barnehagen da)
tre_prinsesser Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Ville satt på strømpebuksa jeg altså. Så kan de heller ta den av utover dagen hvis det blir for varmt.
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 22. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. april 2008 Snakket med de i barnehagen og de skulle at på han når de skulle ut. Er blitt veldig varmt her. og jeg går ute med mine elever uten jakke, blir alt for varmt med jakke. Har kun på seg genser og åpner den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå