angel27 Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Er sikkert 5-8 uker på vei, skal på tidlig ul på mandag!!!!!!!! men jeg lurer litt.. jeg kan ikke akkurat si at jeg er et morgenmenneske, men de siste ukene har jeg våknet mellom 6 og 7 hver morgen, kjempe tissetrengt.. Før jeg ble gravid ville jeg ikke våknet selv om jeg måtte på do.. noen andre som opplever dette?? Synes egentlig det er herlig å ikke måtte streve med å våkne hver morgen;)
soleia Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Ja! Eg må som regel på do i løpet av natta og, før eg skal stå opp. I natt var eg to gonger! Merkar at eg er mykje tørst og, og drikk meir enn før. Dette er vist slik det skal vere pga hormona. lykke til på UL!
Sweet Georgia Brown Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Jag har också vaknat kl o7.oo helt av mej själv. Normalt så står jag upp runt 9.30. Väldigt lyxigt att vakna tidigt. Har ju också somnat mycket tidigare..
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Ja jeg sov alltid til ca 11.00 før graviditet. Våkner nå av meg selv mellom 07.00 og 08.00. Syns det er herlig! Er vannvittig trøtt om kvelden nå da, og sovner mye tidligere enn jeg pleier:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå