Gå til innhold

Endelig skjer det noe her:-):-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet klokken 0200 av at det kjentes ut som jeg lakk litt, så fikk jeg smerter i magen...Vannet har rent litt og litt , men ikke i store mengder enda..like etter kom første rie, og nå sitter jeg her med rier...ikke så veldig vonde enda, men nok til at jeg må puste meg godt gjennom de..

Har tatt meg en laaang dusj og bad, det hjalp:-)

Pakket ferdig resten av sykehusbagen, så nå sitter jeg her...

Mannen min og gutten vår på 4 sover søtt enda, håper jeg holder ut til vi får levert gutten i barnehagen klokken syv..

Nå er det bare å vente ja...

Helt utrolig at vi snart skal få møte lille klompen vår:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vannet har ikke gått her hjemme men hatt ubehag siden 1 tiden og nå er riene for full gang:P

 

kommer med ca 8min mellomrom og varer fra 30-60sek..

de gjør så pass vondt at jeg føler trangen til å spy.. utrolig at om ikke så lenge så har vi forhåpentligvis en liten hver i armene:D

 

nå er bare problemet med å finne ut hvem som skal kjøre meg til sykehuset.. min søster var i grunnen den som skulle ledsage meg men vet ikke om jeg vil det:S hva gjør jeg nå a? må i grunnen bestemme meg kjapt:S

 

tror du hun vil forstå meg?

Skrevet

så spennende. Hvordan kjennes riene ut? er 1,gangs og er så spent på dette,vet man at det er det med en gang?

Skrevet

jeg er førstegangsfødende og tro meg, ja, du vet når det er på gang:D for meg kjennes det ut som menssmerter(har alltid hatt intense smerter som får deg til å spy og vri deg i et døgn) så i grunnen er jeg godt forberedt på dette takk gud.. men regner med at det blir verre:S hehe

Skrevet

lykke til begge to!!!!

 

ang,søsteren din må du gjøre det som føles riktig for deg puffy. det er viktigst at du får en god opplevelse. skal du ikke ha noen med da?

Skrevet

nei tror jeg bare får farmor til å hive meg av..

Skrevet

Oida, lykke til:)Håper det er fort overstått uten alt for mye smerter!

Gleder meg til jeg kan skrive at det er igang her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...