Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Må bare få det ut.. hihi.. dele dette m dere Hadde min tredje(!?) VAGINALE orgasme i går, sammen med min flotte kjæreste.. Er 35 år da, og hatt noen orgasmer i mitt liv kan man vel si... men her går det stort sett i 'klitorisvarianten':).. den må (som regel!) stimuleres i tillegg.. Og min erfaring er nå krystallklar: Vaginal orgasme er noe helt spesielt, sterkt og FANTASTISK!! Disse to (hos meg iallefall) kan knapt sammenlignes! Føles helt.. ja nesten vanskelig å finne ord.. Jeg så stjerner og planeter! Dette unner jeg alle!! Og kjæresten kom i tillegg samtidig! Fikk min første vaginale for omtrent halvannet år siden..(nesten 34 år gammel) og min andre kort tid etter denne.. Disse to første med samme mannen, min kjæreste på den tiden. Og så fikk jeg altså min 3dje i går.. mmm.. med min nåværende kjæreste.. (Må vel tilføye at mine barns far og jeg skilte lag for drøyt 2 år siden etter 12 år sammen (var mer 'venner' enn kjærester de siste årene vi.. lite spennende sexopplevelser å forbinde dit hen, dessverre..) Men så er det da denne jobben med å lete etter en ny mr.Right.. som kan være nokså slitsom, som sikkert mange er enig i, men også veeeldig hyggelig.. slik som dette ;P En annen ting som skjer under denne varianten orgasme, er at jeg samtidig begynner å gråte, men altså en deilig, lykkelig gråt.. på en måte.. Uten min bevisste påvirkning.. Kommer helt av seg selv. Husker det fra de to første også, men da trodde jeg jo dette kun skjedde da som følge av settingen, som var hyggelig, eller andre ting.. Men neida.. samme skjedde i går! Tårene sprutet, og jeg småhikstet og lo om hverandre.. Følte nesten at jeg måtte prøve å dempe meg litt for ikke å skremme den andre... Kjæresten undrer jo litt Ah, var godt og få sagt dette gitt... ;o) Og som jeg sa: Håper virkelig ALLE får oppleve slike fantastiske orgasmer. Det er helt UTROLIG! (Jeg håper på flere.. Salig hilsen fra meg...
Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Har bare en ting jeg vil ha sagt: HVORDAN?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå