Kanutten80 gutt 08 og gutt 10 Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Den lille lå så urolig når vi var på ultralyd forje uke, så jordmoren fikk ikke tatt noe annet enn hode bilde. Men, nydelig det å da. Skal ta ultralyd 15. mai igjen, får håpe på bedre bilde og kanskje et svar på om det blir gutt eller jente.
Kanutten80 gutt 08 og gutt 10 Skrevet 22. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 22. april 2008 Er det noen andre som ikke har fått bilde av hele babyen? Ble litt skuffa liksom, det er jo et minne men tar med seg videre.
MammaCecilie Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Jeg var på ultralyd i går, og bebissen min ville ikke vise hodet sitt han. Men da sa jordmor at jeg skulle gå meg en tur og drikke noe med sukker i og komme tilbake etter hun hadde tatt en annen pasient og når jeg kom tilbake da så hadde han snudd seg helt og da fikk vi se hodet:)
Gjest Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Så koselig da:) Får håpe han er litt mer rolig på neste UL. Min også lå og rulla rundt på seg og endte opp med å legge seg i fosterstilling med ansiktet inn mot ryggraden min, så så ingenting Hyggelig liten krabat! Søt mage du har forresten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå